Säffle....

Kom till Säffle i går... så det var en sväng på stan. Sen bar det hem till mamma för att äta lite. Sen vart kl så mycke... Vi skulle ju iväg på fest jag och mamma. Det vart snabba ombyten =). Sen gick vi till mammas kompis Birgitta. Där var det ett jäkla kackel vill jag lova. Massa "Kärringar" och massa alkohol =) Men kul var det vill jag lova =)
Senare på kvällen så tog vi oss ner till Medis, där det var oktoberfesten.... Inne där så var det  säker 45+ hahaha. Men det gjorde mig inget. kag och mamma röjde loss =)

Sen gick jag vidare för att träffa en gammal klasskamrat som ja inte sett på 12 år... =) det var roligt =)
Sen smet jag i från mamma för att gå på Harrys och där träffade jag ännu mer folk som man inte sett på år och dar!! Så det var en rolig kväll med mycke möten =)

Och ikväll så hoppas jag på ännu mera roligheter =) Träffade Petra och vi ska försöka att samla ihop vårat gamla gäng på fest hemma hos hennes pappa. Hoppas att så många som möjligt kommer. Ska bli skit kul om det är så att alla kan komma!!! Massa minnen och annat roligt!!! Tror att det blir Harrys ikväll oxå!!!
Får se om det blir så mycke alkohol... va ju faktiskt ute i torsdags, igår och kanske idag då=)
man börjar ju att bli till åren, man orkar ju inte hur mycket som helst nu för tiden =)

I morgon så är det min älskade storasysters födelsedag, hon blir hela 27 år. Ska åka dit i morgon och fira henne med mamma och Sandra. Så det blir nog trevligt =) Hoppas att hon bjuder på nåt gott =)

Nej nu ska jag och mamma äta lite, så nu får jag nog ge mig!!!

På återseende.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

En toppen helg med andra ord önskar att jag fått vara med!!!!!!

Älskar dig

2008-09-28 @ 09:03:45

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0