Shopping!!

Det vart lite shopping iaf =)

3 linnen, en t-shirt, 2 leggings och ett par skor =) Sen vart det kattsand.... Gissa om den är bra. Men kostar det så smakar det. Hade den inte varit bra så hade jag blivit tokig, kostar den nära 200 kr så ska det banne mig vara bra!!! Och som sagt, det var den ju oxå =)

Sen bar det av till salongen.... Nu är jag klar med mitt hår =) Bra vart det tillslut =) Kommer kanske en bild... Lovar inget!!

Sitter nu och väntar på att Malin ska ringa, Vi ska ut och åka en sväng... se om det finns nåt roligt att hitta på =)

Nej nu ska jag dra mig,.... Ha det

Puss puss

// Petra 

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Va bra att kattsanden funkade. Jag väntar med spänning på att få se ditt nya jag. Var rädd om dig älskar dig. Hoppas förkylningen är bättre.



KRaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-09-14 @ 10:54:14

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0