Stackars....

Börje, Jag gav ju honom laxermedel i går.... vi trodde ju att han var förstoppad, vilket han oxå va... (tror jag =)) Och nu bajsar han hela tiden, han är jättelös i bajset.... Stackars liten!!

Idag har dom varit hemma jättelänge själva, jag åkte vid 09.20 och kom hem nu 15.45. Jätte duktiga är dom. =)

Men jag önskade att dom kunde bli lite större så att det blir lite att ta i, dom är ju såååå små och tunna.
Börje skriker mer än vanligt tycker jag, men han har oxå blivit mera lekfull.... Undra om han har ont nånstans???
Idag har vi varit på studiebesök på mulitgruppen. Det gav oss mycke att jobba med till vårat fall, så nu skla det nog bli lättare att komma igång.... Förhoppningsvis =).

Nu måste jag göra lite mat så man klarar denna dag oxå =)

Puss Puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Som sagt kokt fisk är bra för små katt magar.

skönt att det går bra i skolan. var rädd om dig älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!



KRAM

2008-09-01 @ 17:35:36

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0