Städat!! =)

Tack snälla Theresa för hjälpen med städningen. Vad hade jag gjort utan dig??!! Det är sååå fint och luktar gott nu =)

Har fått ont i min nacke efter att ha hostat så.... Jobbigt som bara den. Kanske nåt som ligger i kläm, vad vet jag!!?
Vi får hoppas att det går över snart =)

Nu är det bara duschem och sängen kvar.... det finns bara ett problem, JAG ÄR INTE ETT DUGG TRÖTT =)

Men jag ska ju upp i morgon så det är bara att försöka sova.... Har ju bok som jag kan läsa och då somnar man alltid lite fortare.... hoppas på att missarna är trötta oxå.... Nej nu får det vara bra.

Puss och godnatt.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Tänk om man hade vänner som du som kom och städade!

Nej man får allt slita själv med fem rum och kök, bust o stön. Hoppas du mår bättre, min förkylning har börjat om.



Kram älskar dig

2008-09-15 @ 08:32:45

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0