Tisdag!!

Idag har jag inte gjort så mycke... Varit i skolan.... Vilket var väldigt roligt. Jag fick rita upp min nätverkskarta på tavlan... Vilket va väldigt roligt.... Klassen tyckte att det va lite rörigt med allt. Men dom förstod tillslut =)

Sen for jag hem och började tvätta..... vart sååååååå arg när jag skulle hänga upp mina lakan!!! Min torkställning gick sönder... och jag som har sååå STOR lägenhet.... Vart ska jag hänga allt??!! Men jag löste det tillslut. Kom ju på att jag har 2 dörrar som man kan hänga dom över. Så vi får se hur snabbt det tokar!!!

Mina kladdkakemuffins tog slut på en gång nästan. Dom är tydligen väldigt populära. Och det var ju lite tur, Jerker våran lärare för dagen fyllde hela 44 år idag, så jag sa att jag hade bakat det för bara hans skull.... Gissa om han vart glad =)

jag har inte så mycke mer att berätta.... Men i morgon så kommer jag nog att skriva en hel del.
Kanske är jag skit sur eller så är jag JÄTTE glad. Det märks i morgon....

Puss och godnatt

// Petra 

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0