Trött, trött, trött

Har inte varit såå trött som jag är idag på evigheter.... Kan bero på att det har varit tyffa dagar i skolan hela veckan och att jag har kommit ur mina rutiner igen!!! Går inte och lägger mig före 01.00.... Jag är inte trött och kan inte sova. Inatt så somnade jag inte förrän 02.30, så det var gansla tufft att ta sig upp i morse!!!

Skolan idag va sådär.... Saknade Nina... Tycker att dom dra ut så mycke på arbetet när man kan göra det så mycke enklare. Kan känna att det blir lite jobbigt... Hade det varit förra gruppen så hade vi antagligen jobbat och då nästan blivit färdiga eller så hade vi tagit en slappar dag och bara suttit och pratat en massa strunt... det är inte så mycke annat än arbete nu... Känns lite tråkigt!!! Men jag får väl säga till om det blir för jobbigt. =)

Är faktiskt väldigt trött nu men ska vänta på att Nian ringer så jag kan uppdatera henne om dagen, vad vi har gjort och kommit fram till... Hon va hemma med sjukt barn idag!!!

I morgon så ska vi på studiebesök på avgiftningen på USÖ, Ska faktiskt bli spännande.
Vart inget jobb  idag heller, som sagt så var jag alldelses för trött och slut i kroppen. Behöver lite vila känner jag!!! Får ta igen massa sömn i helgen =) Ska ju på kräftskiva/ kalas på lördag men det blir nog inge fest för mig, så det blir väl jag och Carro som är nyktra =) Ska bli spännande =)

Nej nu blir det nog till att vila lite i soffan innan jag tar mig vidare till sängen =)

Puss och godnatt

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Du får lov att vila dig riktigt du har för mycket omkring dig skola,jobb,barnvakt,m.m du måste tänka på dig själv. så du inte blir sjuk. Ha en bra helg och ta det lungt.

KrAAAAAAAAAAAAAAAAAAAm

2008-09-19 @ 07:49:29

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0