Anhörig kursen!!

Japp nu har jag varit på kursen. För andra gången. Det var lite ändrat från när jag gick där för 2 år sen. Men det var bara uppdaterat till det positiva =). Det var bra, det tråkiga va att det inte va såå mycke folk där. Vi var bara 4 st. Jag och min klasskamrat och två svägerskor... ( Heter det så??) Jag hoppas på att det kommer fler folk nästa gång!!!

Efter kursen så åkte jag och Malin och solade... det var riktigt skönt. Kändes som om det gick väldigt fort idag... =) Annars så känns det som en hel evighet att ligga i det där varma klibbiga solariet. Men man måste ju ligga i nu när man snart tar examen =) Nu är det mindre än 2 månader. Känns lite jobbigt, då jag inte vet vad jag ska göra sen... Jag hoppas ju på ett jobb men det känns oxå konstigt att börja jobba. Jag vill ju gå kvar i skolan. Vet inte om jag är beredd att lämna det än. Men jag vänjer mig nog med att jobba ganska snabbt. Om inte annat så blir ju plånboken MYCKE gladare.

Sen vart det middag när jag kom. Mmmm va gott det vart. Det var faktiskt JAG som lagade mat idag =) Ok, Marcus gjorde såsen.... Men ojojoj va gott det var. Kantarell sås ( med riktiga kantareller) råstekt pot. sötpot. med lök och purjo. Och grädde i det sen =). Och fläskfile till det =).
Och nu är vi sååå mätta så vi vart helt utslagna...

I morgon så är det skolarbete med Theresa som gäller. Ska se om jag kommer igång med det... Annars så tror jag nog att jag skiter i det =(.

Nej nu blir det duschen sen massa mys =) Jag har ju varit borta sååååååååå länge. hahaha.

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja vi får hoppas att du får jobb när du slutar skolan! Så ni kan spara pengar till ett litet hus på landet. Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Har inte hört något om detta!



kram älskar dig

2009-04-07 @ 08:09:14
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?





Tack så mkt :D

2009-04-07 @ 10:40:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :)

ne inte mkt!

Göra idag då?

2009-04-07 @ 11:36:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: mamma

HOppas det dyker upp något jobb som du tycker om..

Den maten lät god...

krammmmm

2009-04-12 @ 11:32:20
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0