FBK

Helt galet nervös man va i går.... Satt och kollade på hockeyn... Och FBK TOG HEM SEGERN =)



Vargarna från värmland.... FÄRJESTAD =)

Jag kom i håg när dom tog guldet 1997... Då va jag med och möte upp dom på Karlstads torg =) Skit häftigt...

Undra hur många som mår dåligt idag och sjukskrev sig pga alkoholen... Skulle tippa på att det var en hel del faktiskt =)


Idag så är det grått och trist ute... Dock inget regn men jag vill ha sol, vart är solen... Kollade nyss på vädret och då så lovade dom lite sol i morgon.. HOPPAS =)
Påsken ska iaf bli fin så det blir ju roligt för alla barn som ska gå som påskkärringar och gubbar. =)

Tänk va kul man tyckte påsken va när man va liten.... Man hade kämpat med sina påskbrev månader innan... Och sen var detbara att ge sig ut och "tiga" godis... Och så  vart man sååå arg när man fick nån frukt eller nåt fult målat kokt ägg... Man ville ju ha godis =)
Men sen när man flyttade till Säffle så vart påsken inge rolig.... Där får man inget godis, där ger man bort ett påskbrev med godis i... Jätte konstigt. stackars alla barn som bor där.... dom får ju inte lika mycke godis som barnen får här.

Idag så har jag inga planer alls... Nåt skulle jag ju vilja hitta på... Satt ju hemma i pyjamas HELA dan igår. Så en sån dag ska det inte bli idag igen!! Men va fasiken ska man göra i detta tråkiga väder???
NÅN SOM HAR NÅGRA FÖRSLAG???

Marcus slutar lunch idag, men han ska ju leka med sin motorcykel idag.... Det är ju bra så han kan ut och åka när solen väl sticker fram igen... =)

Nej nu ska jag äta lite frukost...

Puss på er så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Mmm exakt! Jag har ju opererat mig eftersom jag gick ner så mkt i vikt, så jag och min läkare kom överens om att mer barn får vänta ett par år till - till man är helt läkt. Annars e operationen, ogjord eller vad man ska kallat!

Jobbar du annars oså?



kram

2009-04-09 @ 12:37:39
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: Theresa

KOM Å LEK MED MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLUGGA"

2009-04-09 @ 13:17:49
Postat av: Loisan

godis?!?! Jag fick mest pengar jag.....heheheh....asnöjd var man efteråt!!! tihi!!

2009-04-10 @ 02:51:15
Postat av: Mormor

GLAD PÅSK



jag jobbar hela helgen.

2009-04-10 @ 07:50:09
Postat av: jenny

hockey tönt! kan du typ sms ditt nummer? det försvann i tvätten

2009-04-10 @ 10:07:58
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Putte

Dock gick inte pucken åt rätt håll denna gången heller ;)men önskar dig en trevlig Påsk ändå! Ha det gott! Putte,Älvtomta.

2009-04-11 @ 05:25:13
Postat av: mamma

Ja de är olika överallt detta med påskbrev.

Kul att FBK vann...

Ha de gott

2009-04-13 @ 11:30:24
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0