Hemma igen från ö-vik

Nu är jag hemma igen... =) Jag har haft det jättebra hos min Bästis. Det som har varit tråkigt är vädret... det har regnat och snöat om vart annat. Ganska sååå tråkigt när man pratar med Marcus som säger att det är 21 grader i solen. Då vart man lite avundsjuk.... =)

Idag så tvättar jag för fulla muggar och STÄDAR då min älskling hade annat för sig i helgen så han hann inte tills jag kom hem =).... men jag hade fått present iaf när jag kom hem =)....
I eftermiddag så börjar jag på anhörig kursen igen. Måste ta tag i detta nu när jag snart är klar i skolan. Det känns riktigt bra att börja igen. Ska bli spännande och se om det är nån man känner denna gång oxå =). Får även med mig en tjej i från klassen. Jag tror att detta kommer att bli jätte bra =)

Och snart är det inte långt kvar tills min älskling fyller 30... och det ska bli sååå kul att få ge han hans present... Åååå vad jag längtar. Jag tycker nog detta är roligare än vad han tycker. Jag har ju sååå svprt att hålla mig för att säga nåt när nån fyller... Jag vill ju att det ska vara hemligt men ändå så blir det sååå jobbigt att hålla det hemligt. Jag säger ju inget men VILL  =). ¨
Fick mitt skattebeskes idag =) JAG FÅ TILLBAKA PÅ SKATTEN. Det hade jag inte räknat med.... Det är ju perfekt eftersom att jag antagligen inte kommer att få nån lön i juni.... Så dom pengarna är mer än välkommna =) Hade ju varit ännu roligare om jag hade haft en lön oxå så jag kunde sprätta pengarna på lite skit.... Men nu ska dom gå till räkningar =(

Jag fick ett väldigt fint välkomnande hem när jag klev av tåget....



Denna "skylt" möte hon upp mig med på tågstationen. =) Detta är Malin i ett nötskal.... Förstår inte varför hon alltid har med Samhall i alla lägen... Kanske för att hon anser att jag är lite konstig =) Hahahaha. Tack min älskling för det välkomnandet =)

Nej nu väntar tvätten och städningen.... Kanske skriver mer ikväll efter mötet.

Puss på er

// Petra
Vädret kunde ju inte varit bättre heller att komma hem till =)

KOMMENTARER
Postat av: theresa

fy fan vad snygg hon är! MOWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-04-06 @ 13:05:17
Postat av: Mormor

Skönt att du kom hem ordentligt! Malin är ju för söt:).



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-04-06 @ 16:09:53
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-06 @ 16:13:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Stimmitan

Hej! Kolla in denna nya humorsajten! haha Sjukt rolig!



http://www.torrhumor.com

2009-04-06 @ 16:15:34
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: syster yster

ha ha ha, tror nog Malin tillhör samhall också isåfall, ni är ju lika tokiga båda två! Men gulligt av henne att möta upp dig och anstränga sig med den fina skylten! :)



Pöss

2009-04-06 @ 18:55:32
URL: http://smakloken.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0