Jag har inte glömt bort bloggen =)

Jag har bara haft VÄLDIGT mycke att göra.

Det bli väl så när slutet närmar sig. Mycke som ska fixas och ordnas. Först och främst så fyller ju min älskling år på onsdag. Och han kommer att frå den bästa presenten någonsin.... Ni får reda på vad efter onsdagen eftersom att min älskling läser bloggen ibland =).... Ska försöka hinna baka lite oxå, det kan ju komma nån på besök och vill fira min älskling. Han har dock inte bjudit några. Men vill ni så får ni komma och äta upp mina bakverk... Jag och Marcus äetetr ju knappt sånt =)

Sen är det mycke i skolan just nu, Idag så är det en månad kvar sen tar jag Examen..... JIPPI. Känns lite konstigt. Vad ska jag hitta på härnäst??? Jag skulle ju ha jobbat på Villa vägen ut! Susanne i sommar, men det kändes inte ok. Så jag blir kvar hos mina gamla tanter och gubbar. Och det känns bra med mitt beslut. Jag kommer att få en bra sommar känner jag =)
Ska även på processpass (terapi i 3 dagar) snart,och det känns oxå ok. Ska bli kul att gå igenom släkt kartan och se alla andras släkt =). 
Livet känns underbart just nu.... Och mitt uppe i allt så är sommaren här snart. Finns det nåt underbarare än att se träden börjar färgas, Folket kommer ut ur sina hyddor, dom flesta mår bra och är lyckliga =) I LÖV IT =)

Och nu är det minder än en månad kvar till min 25 års fest... Som jag längtar. Ska bli sååå kul att se vad mina älsklingar har hitta på för skoj till mig. Det är ju nämligen så att jag inte får vara med och planera.... Jag får komma med önskemål men så mycket mer är det inte =) Men det är bara kul, det blir som en överraskningsfest, fast jag vet om den =)

I morgon så kommer mamma och lillasyster hit.... Dom ska smycka sina kroppar. Dom kommer att få sssååååååå Snygga tatueringar. Jag är sååå avundsjuk. Men jags ka nog inte ha så många fler... Det finns en tatuering som jag vill ha men då måste jag åka till LA... Till Kate Von D. Hon sk afå göra ett porträtt av min STÖRSTA älskling Torsten


Han är det finaste jag vet. Och hans ka få smycka min kropp nån gång i livet. Det är nån jag kommer att bära med mig hela livet. Och han kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta.

Ååå, vad jag saknar honom nu... Vill flytta så han kommer hem till mig och får må bra igen =)

Nej nu ska jag se det sista av matchen.... Sverige - Lettland... Tror jag att det är. Det är Marcus som promt vill se, han som annars hatar sport.... Sååå söt han är =)

Skriver snart igen

Puss på er så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Oj vad skönt att du skrivit igen trodde du hade rymt. hi hi. Hoppas Markus får en bra födelsedag! Ge hpnpm en kram från Mormor.Jag förstår inte att man kan lägga pengar på att smycka sin kropp men men har man gott ställt så är det ju upp till var och en, jag lägger pengar på nått roligare.Ja både födelsedag och examen kul hoppas allt blir bra.

älskar dig.

kram

2009-04-28 @ 07:30:15
Postat av: jenny

jag trodde plastdammen var den bästa presenten ever...=P

2009-04-28 @ 08:29:01
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du det var gott att du är tillbaka här..

Jo jag har faktiskt sprata till denna utsmyckning ett tag...kära mor....och även satt undan en del...

Hoppas marcus blir glad. krama om honom från oss.

kram på er båda.....

2009-04-29 @ 13:56:07
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0