Kläder =)

Igår va jag och Malin och kollade på kläder till min fest =) Och gissa om vi hittade den bästa utstyrlsen =). Fick nr till nåt som heter sagoslottet. Där det är en kvinna som syr kläderna och hyr ut dom. Hon hade hur mucke som helst. Jättekul att gå runt och titta och se vad hon hade. Så nu är jag och Malin klara iaf. Nu ska Marcus bara följa med dit för att hitta sina kläder =) Och det bästa var ju att det kanpp kostade nåt att hyra det heller =)

Idag så är det jobb som gäller för mig... Ska jobba på vägen ut!Susanne. Känns lite konstigt att jobba själv och att sova där. Men det ska nog gå bra. Måste ju vänja mig eftersom att jag ska vara där i sommar =) Det kommer nog att bli jättebra =)

Och nu är det inte långt kvar innan min älskling fyller år =) Ska bli sååå kul =) Och dagen innan det så kommer mamma och lillasyster hit, dom ska smycka sina kroppar med jättefina tatueringar =) Jag är oxå bra sugen på att göra en.
Men min älskling vill inte att jag gör fler då han tycker att jag ser ut som ett klotterplank.. Hihi

Borde oxå ta tag i mitt hem och städe lite... Men jag har inte den orken just nu iaf. Får se om jag har mer energi lite senare =) Skulle ju vara kul att göra det jättefint innan jag åker och jobbar så har älskling det fint iaf =)

Jag har inte mycker mer att skriva =)

Så puss på er sålänge =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Hemma igen bruna och trötta.



JAG HÅLLER MED MARKUS hihi



älskar dig puss

2009-04-17 @ 22:03:04
Postat av: mamma

Kul att ni hittade kläder till festen..

Ja nu räcker det med utsmyckning på dig.

älskar dig.

kram

2009-04-18 @ 10:18:31
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0