Mycke på en dag =)

Igår så hann jag med ganska sååå mycke =)

Dagen började mad att jag möte Theresa på skolan och vi satte oss för att göra våra arbeten... Träffades kl 11.00 men inte förrän 14.00 så började vi med arbetena.... Vi satt mest och lekte =) Sen fick jag såååå mycke hjälp av min underbara vän...  Tack än en gång för all hjälp, jag hade ALDRIG klarat mig utan dig. Nu känns det som om jag kommer att få ett arbete =) Även fast jag inte kasnke har det helt korrekt så kommer det att bli nånting iaf.

Efter det så gick vi och möte upp Malin.... vi satte oss på Java. Där vi disskuterade min  25 års fest... =) Jag har fått ytterligare en toastmaster.... Theresa =). Vi kom en bra bit på vägen och nu är nästan allt klart... Lite små fix med inbjudan... Men håll ut den kommer =)
Men det var inte det lättaste att fixa en lokal.... Antingen så var det bokat, jag var inte medlem så då fick jag inte hyra eller så va jag för ung?! Så det var inte det lättaste. Men jag ordnade till det så nu har vi det bästa stället att vara på =)

Sen vart det stan där vi var på jakt efter att par fula solglasögon..... Vi hade dom bästa förra året men dom har gått sönder =( 
Vi kom hem och ni kan väl aldrig gissa vem som tog på sig dom det första han gör.....



Som vanlig så får han alltid till den snyggaste stilen... =) Hahaha Men brillorna är ju helt ok.... Hahaha

Sen åkte jag och Malin till kusins garage.... Där va vi och gjorde lite fint i garaget =) och störde i deras arbete.
Men jag tror ändå att dom uppskattade vårat besök.... =)

Vi kom på att vi aldrig hade varit i Ekeby-Almby... Så vi åkte in där för at titta lite =) Ååå va mysigt litet område....
Jag har ju monkan i min klass som bor där.... Så jag ringde till henne för att se vart hon bodde och hon bjöd in oss så vi fick se på hennes lilla kryp in.... Åååå det var jättefint och mysigt. Ett litet hus och sååå mysigt... Vart lite avundsjuk. =)
Detta gjorde ju att man vart ännu mera sugen på att skaffa sig ett litet hus på landet.... Måste vinna lite pengar så vi kan köpa vårat lilla hus =)

Sen hem till min älskling och kramades lite innan det var natten....

Och nu ska jag nog sätta mig med mitt arbete.... när jag ändå är inne med skrivandet =)

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Kul med fler läsare, det är ju det och kommentarer som gör att man bloggar lixom :P

Jo allt är bra med oss. _sj?

Kram

2009-04-08 @ 15:41:26
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: theresa

Näääääää!! jag är ingen toastmaster häller jag bara hjälpte till lite! You know. Sånt man gör ibland om man kan, du hade ju gjort detsamma! :D



GAAAAAAAAAAAAAAH snart ska jag leka med Malin och hitta på massa jävulstyg och det ska bli sååååå roligt! MOWHAHAHAHA! You just gonna love us just a little blit more! om det nu är möjligt! hahaha..

2009-04-08 @ 21:20:11
Postat av: theresa

glömde säga att din karl är väldigt förtjusande på det kortet - påminner starkt om F med mina brillor! hahaha... Undra om vilka det är mest synd om - vi som bär dom frivilligt eller dom som blir påtvingade för ett kort? hahahaha..

2009-04-08 @ 21:21:42
Postat av: Maria

Mm verkligen.

Jupp, har bot här i 3 år i november. Så underbart skönt att slippa Säffle och alla j*vla rykten! Såklart saknar man en del vänner, men finns ju tåg, buss och bil :) Trivs du i örebro, för du bor kvar där va?

Kram

2009-04-09 @ 09:12:31
URL: http://minalejon.se/emilia

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0