Orolig!!!

Har en oro i kroppen hela tiden... Mycke i skolan just nu och jag är inte klar med mitt arbete. Jag har lite extra tid på mig och FAN ta mig om jag inte skulle klara det. Det är nog det som gör att jag går med mag ont nästan hela tiden... Och framtiden... Kommer jag att få nåt jobb?? Hur ska jag klara mig ekonomiskt??
Mycke som snurrar nu i huvet. Och samtidigt sååå måste jag jobba massa nu så jag klara mig nästa månad.

Annars så händer det inte så mycke i mitt liv just nu.... Skola, jobb, Älsklingen och massa planering till min 25 årsfest. Hoppas bara att alla kommer =)....

Är det nån som har massa cowboy grejer ex, hatt ,pistol, stövlar ,väst mm. att sälja så hör av er till mig....

Har inte mycke mer att tillägga...

På återseende

Puss puss

//Petra 

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!

De kommer att ordna sig, ta en sak i taget

så känns det bättre...De kanske blir en till

som vill tatuerad den 28/4 men det är en liten sak bara, så de kan inte ta mer än ca 30 min...Hoppas det kan ordnas.

kram

2009-04-15 @ 14:46:44
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: syster yster

Klart du kommer få ett jobb, kanske inte innan sommaren, men till hösten när företag anställer igen så kommer du få jobb. Skaffa ett sommarjobb nu så kanske du kan få jobb där sen! Sök på fler orter, även om du kanske inte vill jobba där så är det bättre att söka andra jobb när du redan har ett jobb!



Festen kommer bli super bra och det kommer bli fullt hus :)



Allt kommer lösa sig, det gör det alltid! Kram kram



Ps. är du med i a-kassan? Ds.

2009-04-15 @ 18:12:41
URL: http://smakloken.blogspot.com
Postat av: mormor

hej hjärtat.



allt ordnar sig ska du se.vi är i fjällen hejt underbart.



kram

2009-04-16 @ 09:51:09

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0