Skärtorsdagen...

Satte mest hemma och hade tråkigt på dan.... Men jag fick iaf tummen ur och satte på mitt nya skattemärke på bilen =) Så nu kan tusse batong inte klaga =).

Marcus försökte att spela ut grannen igår.. Och gisses va han spela... Nästan så man vart döv =). Det är ju inte så stort här hemma... Men han ska iaf ha 8 högtalare... Och mer vill han ha!! Min lilla knäppis =).

Han ville även göra mig fin häromdagen:



Han tog min överstryckningspenna och målade mig såå fint... Jag har ju färg långt utanför naglarna =) Men han tycke att jag vart jättefin.... Va tycker ni???

Efter att ha spelat en del här hemma så åkte vi til Pelle.... Där dom fortsatte att spela sin musik... Hahaha... dom är ju helt galna...

Men på vägen dit så hittar min älskling dom snyggaste glasögonen som man någonsin har skådat =)



Visst är det snygga glasögon ???

Vi hade alla på oss fula glasögon... =)

Idag så kommer syster yster... Hon har lovat att laga mat idag =) Och vi klagar ju inte för det =) Sen blir det väl som vanligt pensioärs fredag.... Så ska det låta =) det är såå bra. Hoppas att syster går med på det =)

Försöker att få tag på Kusin oxå.... Har ju fixat bord och stolar åt honom.... Men han sover väl och VÄGRAR att svara... =(
Har även försökt att få komma och hälsa på i hans nya lgh.... Men nu verkar det som om han bor i sitt jävla garage... Så jag har inte fått hälsa på än.... =(

Nu vill älskling läsa bloggen... så det är väl bäst att han får det då =)

Puss på er

// Petra 

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Jag gick ner 30 kilo så jag fick en bukplasik beviljad av landstinget (hade mkt överflödig hud) Sen har jag ju alltid haft big booobs och dem blev ju en aningens större när jag blev med barn, men efter hon "sög" ur allt och min viktnedgång gjorde bara till tomma påsar typ. Så nu i mars gjorde jag en bröstreduktion och tog bort 1.1kg hud från dom då! Nöjd som fan är jag. Lyckats har jag gjort med många påsar självdiciplin och gjorde slut med socker (all läsk, kakor, godis, onyttigmat osv.) Vill man så lyckas man..



Mamma ledig i några dgr till då dagarna tar slut. Sen är det dax ut i arbetslivet igen.. KRAM

2009-04-10 @ 10:24:13
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: mormor

oj vad stilig maarkus är i prillorn.kul att syster kommer på besök.du får väl jag kusin.



nu är det snart dax att gå till jobbet.



puss kram

2009-04-10 @ 12:30:45
Postat av: jenny

haha läckert, lars har neonrosa tånaglar

2009-04-12 @ 11:14:35
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Oj vad stilig han är i brillorna...

Jaga på din kusin...han vaknar nog snart.

2009-04-13 @ 11:32:32
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0