Utmaning till alla

Snott av Linda =)

1. Hur gammal är du om 5 år?
30 år .... USCH
2. Vem var den sista du träffade? Min älskling
3. Hur lång är du? 150 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Sex drive
5. Vem ringde du senast? Malin
6. Ditt senaste sms och till vem? Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Aniki´s födelsedag. HURRA HURRA HURRA. Till Anki
7. Vad är helgens planer? Bygga paintball bana
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Klockan 09:20
13. Har du någon gång hittat en katt? nopp
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmmm.... Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? I örebro i ett hus förhoppningsvis
17. Vad skrämde dig som barn? Oj... Hmm... spindlar tror jag
18. Vem fick dig att skratta senast? Min älskling
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar....
21. Sover du med eller utan kläder? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på någon? Japp =)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Om jag är =)
27. Vilken är din favoritglass? Daim...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lägga dom på ett hus
29. Tycker du om kinamat? Mmm... GOTT
30. Tycker du om kaffe? Absolut inte!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Mage
33. Kan du spela poker? Nej....
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns
35. Är du en beroendemänniska? Det skulle jag nog vilja påstå.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp
37. Vill du ha barn? Nån gång....
38. Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska, lite teckenspråk
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja för några år sen...
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv =)
42. Äger du dyra smycken? Skulle väl vara min förlovningsring  =)
43. Har du någon gång testat narkotika? ALDRIG
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? Knäcke macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste vara Oscar
46. Välj ett ärr på din kropp? På ryggen
47. Vad har du för ringsignal? All star med Smashmouth
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Japp, en rosa tröja som min Gammel mormor har skrivit på =)
49. Flirtar du mycket? HUr gör man det ?
50. Vart togs din profilbild? Hemma i soffan.
51. Kan du byta olja på bilen? Tvecksamt... men jag kan fylla på iaf =)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, Peppar peppar
53. Vilken var den senast bok du läste? Lotta Thell... Kärleksbarn
54. Läser du dagstidningen? Ja om jag kommer över nån, annars läser jag på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Ibland.
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? Rockklassiker!!
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? Ett Grattis kort till min älskling
59. När var du i kyrkan senast? 070707- Tomas och Johannas bröllop
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill och känner sig manad.

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0