Utmaning till alla =)

En lista! Det va inte igår...

 man tar sms:en i mobilen för varje fråga...första sms:et är svar på fråga 1 o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen ?
Hej på re köttbulle, Jag älskar dig =)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis ?
Jag har snygg snopp =)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss ?
Puss och godnatt, älskar dig mest

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende ?
Hej på re bajskorv. Ja saknar dig med. Puss puss =)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon ?

Va sa Josef Fritzls fru till honom innan han gick och lade sig?
Har du släckt i källaren....?

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom ?
jag har en ide

7. Vad vill du höra mest av allt ?
Min fru ville ha en liten sportig sak som gjorde 0- 100 på en sekund. Så jag köpte henne en snygg badrummsvåg på Konsum =)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet ? 
Hi hi ja vore ju mysigt, men jag kollar på film och sen så är det så jävla kallt ute 

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Godnatt. Sov gott och glöminte att ta på flytvästen =)



Utmanar alla som vill!

KOMMENTARER
Postat av: jenny

hahaha bra idé o sätta instruktionerna först, det gjorde inte jag o folk fatta inget =P

2009-04-23 @ 09:24:08
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Annko

Kan säga att jag fattar ingenting, även MED instruktioner!!!! Men de verkar skoj ;))))

2009-04-25 @ 22:03:39
Postat av: Anonym

vågar inte men skulle vilja göra det!

2009-04-27 @ 09:48:59
Postat av: Jossan

haha faen måste testa...sjuk grej ju :-D

2009-05-07 @ 21:39:58
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha nu har ja testa kul ju:-)

2009-05-26 @ 03:52:15
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0