Bättre...

Jag känner mig mycke bättre nu!!! Nu är det bara rethostan kvar. =)

I går ringde min hyresvärd och berättade att det finns en kille som vill ha/komma och titta på lgh =) Och det vart ju som vi hade hoppats på.... Han fick lgh =) Så nu ska han hit för att inspektera lite....
Pratade oxå med hon som äger andra lgh. Hon flyttar den 5 sept, så förhoppningsvis så flyttar vi början på v 37 ( om jag får som jag vill). Så nu var det ordnat... Skönt att det löste sig sååå fort.


I går va jag och Malin på Björnstugan.... Det var sommarens sista stand up comedy med Martin Sonneby och Magnus Betnér. Riktigt bra var det. Men det tråkigaste måste ju ändå vara örebroare..... Betnér har ju ganska så rå ibland.... Man ska inte ta detta på blodigaste allvar!!! Men det gör örebroarna.... När det disskuterades ex pedofili... Så tystnar hela publiken och menar på att han är dum ihuvet... Samma sak när han är lite rå om barn.... Han driver ju med er Fattar ni inte det??!! Det vet ett gäng tjejer som tillochmed gick därifrån, för dom tyckte han hade "idiotiska" åsikter.
Tar man åt sig av sånt...... SÅ GÅ INTE OCH LYSSNA PÅ BETNÉR DÅ...... JÄVLA PUCKON!!!!!

Jag gillar han stenhårt iaf =)



Försöker att få tag på min chef.... För att se hur mycke hon har strulat till det med mitt vikariat.... Men det verkar som om att hon håller sig undan....´Hon vill inte prata med mig!!! Sånt HÄR gör mig förbannad. Säg inte en sak, sen ändra dig!!!

Nej nu ska jag ta och ringa lite samtal..... Sen blir det heldag med Malin och sen Carro... Vi ska ju bli vackra idag =)

Puss puss

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: din bajs

fan äru på krigsstigen? o hur ska ni bli vackra då? haha det lät inte snällt men det va inte så jag mena =P

2009-08-27 @ 09:57:55
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Du borde vara hemma och sköta om dig istället för att fara runt, tänk på din hälsa!!!!! är rädd om dig.



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-08-27 @ 17:17:11
Postat av: knixie

Nu ändrade jag din blogg utan lov :P tyckte de blev bättre så här :)

puss

2009-08-27 @ 19:13:37
URL: http://knixie.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0