Blääää

Inte alls på humör idag!!

Ingenting känns roligt nu igen.... Skulle behöva massa med pengar så vi kan handla köksbord, soffa mm mm. Men nu gäller det att spara eftersom att chefen bara krånglar till det... Så nu vet jag inte hur det blir till hösten. Hon hade ju lovat mig och en tjej till ett vikariat... Men nu verkar det som om ingen får nåt..... Jag får 6 veckor till att börja med. Det är ju alltid nåt.... Så då har man ju lite tid på sig att hitta nåt annat.

Jobb hela veckan... är ledig på fredag men sen jobbar jag helgen......  och det är ju helt ok eftesom att man är helt utan pengar....

Har lite beslut ångest. Jag skulle vilja cykla till jobbet idag... Men jag har ingen lust att cykla hem, då det är så mörkt när jag slutar... Men min älskling kanske kan köra hem mig =)

Jaja, vi får se hur det blir med det.

Puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Inte kul när arbetsgivarna gör så...Han hämtar dig säkert.

2009-08-21 @ 17:24:37

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0