Fortfarande....

... Sjuk. Det är lite bättre idag.... men det rinner både ur näsa och ögon, ganska så svullen i ansiktet. Som när man har gråtit en heldag och ögonen är såå svullna så man knappt kan se. Nästan så ser jag ut !!!

Men jag ska snart bli frisk.... Min underbara Malin kommer och levererar lite vitaminer mm till mig =) Tänk va skulle man göra utan henne???!!!

Börjar bli ganska så hungrig nu!!! Undra vilken väg hon tar hit?? Skulle ju vara gott med kyckling curry från La Gondola. Mmm. Vi får se om hon ringer innan hon åker =)

Ska ringa och prata med hon som har våran lgh. Marcus säger att vi inte ska flytta förrän 11 sep men jag vill ju flytta NU. Vill åka och handla massa nya möbler och saker. Jag har lite svårt att sova på nättera, för jag kommer bara på nya saker jag ska köpa hela tiden.... Och vilka färger som fattas mm mm. Måste ge mig med det. Annars så får jag ju aldrig sova =).

Nej nu måste jag få tag på Malin.

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Hoppas du mår bättre nu!!!! Förstår att det ska bli skönt att flytta till större lägenhet,du är som jag det ska ske nuuuuuuuuuuuuu,

kram älskar dig

2009-08-26 @ 10:48:14
Postat av: Anonym

När fan flyttar ni nu då? Gött o bli av med lgh:en så fort. Jag vill ha min sås =P

2009-08-26 @ 21:37:00

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0