Förväntansfull....

Fick ett samtal igår från en kvinna där jag har sökt jobb!! Hon tacka för ansökningen men meddelade att dom inte tar emot folk just nu. =( Men att hon gillade mitt brev så mycke, så hon frågade mig om hon fick skicka mig vidare till 2 andra ställen. JA, TACK DET FÅR DU GÄRNA =). Tänk att det finns människor som är snälla och hjälpsamma. Jag trodde att dom människorna hade dött ut =). Hon hade tillochmed besvärat sig att ringa dessa 2 chefer och berättat om mig och att dom skulle få ett varsit brev men att hon ville kolla med mig först. TACK SNÄLLA UNDERBARA DU =).

Vem vet det kanske löser sig för mig nu =) SÅ HÅLL TUMMARNA =)

Igår va jag jätteduktig och lagade mat...- en annorlunda maträtt som jag aldrig lagat förut.... (jag kan inte laga mat) Det vart gott. Älskling tyckte oxå om det. Och det händer inte ofta =) Så jag hade tänkt att överraska honom med nån annan mat idag. Har inte bestämt mig än för vad det ska bli. Men det SKA nog bli gott idag oxå =)

Igår va vi oxå på bio....



Sommaren med Göran.... Den va BRA. Ååå va jag skrattade. Se den. =)

Va även och tittade om gummibåten fungerade som den ska... Japp, den va hel.
Så nu är det bara att invänta datum 15/8.... sen ska jag ta min gummibåt och flyta runt från hästhagen in till stan... =)


Alla får vara med... Ta med er en gummibåt och kom till hästhagen den 15 aug. kl 12.00 Hoppas att vi ses. Glöm inte att ta med dricka och nåt att tugga på =) JAG KOMMER ATT VARA DÄR =))

Gå in på youtube och sök på båtracet i svartån 2009 så finns det en liten film som ni kan kolla på.

Nu ska jag börja med maten

Puss så länge

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: din bajs

din asslicker tror du hon läser din blogg eller? =P

2009-08-05 @ 12:23:14
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Du ska se att allt ordnar sig tillslut.

Ska se filmen bara jag blir frisk har nu varit deckad i rvå veckor.

älskar dig

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-08-05 @ 13:05:17

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0