Helgen!!

Helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Men tack och lov så har jag jobbat med bra folk så det har gått jättebra =)

Har till och med hunnit med att göra om lite i vårat hem =) Så nu börjar det att bli fint igen.

På fredag så kommer min mamma, lillasyster och K hit. Ska bli kul att få träffa dom, det var ju ett tag sen.
Mamma och K ska på Jerry Willliams och jag och lillasyster ska gå på stan. Hon behöver lite nya kläder och i Säffle så finns det ju inte så mycke att handla. Så då passar hon på att åka och hälsa på sin älskade storasyster (JAG ) och slår 2 flugor i en smäll =)

Och på tisdag så är det planerat för bio..... Sommaren med Göran!!! Hoppas att den är lika bra som jag tror =)

Är det fortfarande ingen som har ett jobb åt mig??? Börjar känna lite panik just nu.

Nu är det snart sängen för min del. Måste ju vara utvilad tills i morgon... Ska ju jobba som vanligt =)

Och i morgon så kanske det händer nåt roligt. Men det får ni inte veta nu =)

Puss och godnatt

//Petra

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Jag vill veta :)



Oh vad kul, hälsa familjen. KRAM

2009-08-03 @ 08:50:57
URL: http://minalejon.se/emilia

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0