Jobb =)

Det börjar att lösa sig på jobb fronten =)
Träffade chefen igår och hon undrade om jag var intresserad av ett vikariat.... Gissa va jag svarade?! JAAAAAAAAAAAAAAA =)

Vet dock inte än exakt när jag börjar... Men jag har en rad nu som jag kommer att bli inringd på. Våran vårdtyngd är inte så hög just nu så egentligen får dom inte sätta in folk men ibland behövs det och då står jag först på tur =)
Känns så himla skönt att det börjar att lösa sig =). Sen får vi se hur det blir med dom andra jobben jag har sökt. jag kanske kan jobba där oxå =)

Lägenheten då??!! Vi flyttar senast 14/9.
Det finns ett problem... Våran lgh som vi har nu. Men vi har kommit på hur vi ska lösa det. Hoppas bara att våran plan fungerar =)


I morgon så smäller det.... Båtrace i svartån....  Alla som vill vara med kom till Hästhagen kl11.45. Glöm inte ta med er en gummibåt och ett glatt humör =)



Har lite beslutsångest på vad jag ska hitta på idag.... Vara hemma?? Cykla?? Leka med nån?? Vi får se vad jag hittar på.

Nu ska jag nog byta om utifall jag kommer på nåt att göra.

Puss och kram

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Jah ni fick lägenheten kul vart ligger den?

Skönt att det ordnar sig med jobb.



Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-08-15 @ 10:13:25
Postat av: mamma

Skönt att ni fick lägenheten....Skönt när saker och ting ordnar sig.

kram i massor

2009-08-16 @ 19:04:02

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0