Mysigt!!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här.... Jag har hunnit med en del =)

I torsdags efter jobbet så åkte vi och badade i poolen... det  var ju sååå himla varmt =) Sen åkte vi hem och la oss i soffan och slöade. Vi somande i varandras famn... MYSIGT. När vi vakande så var det sååå tråkigt så Marcus sa att vi skulle åka en sväng... Gick och handlade vindruvor melon och hade med oss ost och kex.... Vi hamnar uppe i kilsbergen med världens utsikt.... tyst och lungt. Det var jätte romantiskt. Ett sånt ställe vill jag att han friar på =) Och det fick han oxå veta....

Jag har ju inte världens bästa kamera så det vart inga fina bilder.... Men ni skulle ha sett solnedgången och den utsikten... Så skulle jag vilja ha det varje dag när jag tittar ut genom mitt fönster.

På fredagen så kom min mamma, lillasyster och K. Mamma och K släppte av Sandra och åkte vidare mot Linde för att träffa mormor. Medans jag och Sandra tog bilen till Marieberg..... Där handlades det kläder =). Vi var där nästan hela dan. sen hem för ett dopp i poolen. Skyndade oss hem igen för att ta cyklarna upp på stan och handlade lite till. Sen var det bara att möta upp mamma och K som skulle på Måns Zelmerlöv och Jerry Williams. Vi följde dom till stadsparken för att sen åka och äta lite mat. Sen efter konseren så kom dom hit och frack lite kaffe innan bilresan hem. =)

På lördagen var det sol och bad för hela slanten.... Men ni ska inte tro att jag vart nå brun för det.... Jag blir ALDRIG brun nu för tiden =(

Och söndagen va inte lika varm som lördagen, det vart poolen en snabbis sen en mysig stund i Nora. Vi åt lite Nora glass, gick nere vid vatnnet och bara mös... Sååå himla mysigt att bara gå och titta på allt runt omkring och vara nära. =)

Sen på eftermiddan så tittade solen fram och det var poolen igen =). Gud va skönt det är att ha en egen pool att åka till. Det tycker jag är lite lyxigt. =)

Sen hem för att återigen mysa.

Så denna helg har varit helt underbar och jag hade inte kunnat haft det bättre. Är så lyckligt kär i min lilla älskling =)

Nu ska jag bara komma på vad vi ska hitta på en sån här dag, när det är lite grått och trist.... Förslag???

Puss så länge

//Petra


KOMMENTARER
Postat av: Jenny

jag o lexie kan komma o jävlas med dig!

2009-08-10 @ 09:07:46
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fika?

2009-08-10 @ 09:23:04
Postat av: Mormor

Ta det isi, K blev godkänd av mig, vad säger du??



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-08-10 @ 16:28:21
Postat av: Maria

hihi tack!

Det är "eget i huvud" recept

En wokpåse THAI (findus 400g)

3 rejälja kyckling fileer (som legat i santamarias kycklingmarinad ett par timmar), som man sedan skär och steker.

blanda ihop allt och tillsätt fryst broccoli och stek ihop, lite scharlottenlök

och sedan THAI CHIKEN KRYDDPULVER (lila påse finns på alla affärer) och lite vatten på det så de inte blir så torrt / för starkt!



:)

2009-08-11 @ 21:59:21
URL: http://minalejon.se/emilia

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0