Såååå nöjd

Jag är sååå himla nöjd med bloggens nya utseende. Det är underbara Knixie som har fixat den åt mig. Kolla in hennes blogg: Http://Knixie.com

Vad tycker ni om det nya utseendet???

Sen till dom som skriver kommentarer... Skriv gärna erat namn oxå =)

Idag har jag städat och rensat. Började med toan, så nu blänker det därinne. Hade tänkt att fortsätta med garderoben. Men jag vart trött och sen kom älskling hem. Han kanske kan hjälpa mig när han har vilat klart =)
Skulle behöva städa och rensa i köket oxå. Har ju lite kartonger på vinden så man skulle ju faktiskt kunna börja packa lite redan nu!!! =)

JAG VILL FLYTTA NU.....

Hungrig är jag oxå....

Nej nu ska jag nog göra nåt av det ovanstående.

Puss på er

// Petra 

KOMMENTARER
Postat av: din bajs

Den vart ju jättefin! hrm väldigt macho bild längst upp där :P

2009-08-21 @ 16:34:35
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Detta ser bra ut, lite svårt att se vad andra skriver, lite mörk färg men annars jättebra.

kram kram

2009-08-21 @ 17:18:00
Postat av: Anonym

Åh så fin blogg du har nu! Hur hjälpte Knixi dig med den?? Har hon flyttat till Ö-o nu? I love you, saknar dig! Pusspuss

2009-08-21 @ 19:09:54
URL: http://doloreexamino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Kul att du hittade till min blogg =) Jag trivs och börjar känna mig ganska hemmastadd nu. Vag gör du nu för tiden?

Kram Emma

2009-08-21 @ 21:59:12

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0