Sjuk =)

Usch, Jag är sjuk =( Har feber, tungandad, snorig och ont i halsen. Vissa påstår att jag har svininfluensan men det tror inte jag =) Hoppas att jag snart blir frisk igen. Ska ju göra mig fin på torsdag, jobba fredag och kräftskiva på lördag.
JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK.....

Sa upp våran lägenhet idag... Nu återstår det bara att se om vi får in nån snabbt som bara den. Jag hoppas att Ulla hjälper oss med det. Annars så vet jag inte hur vi gör. har ju inte råd att stå med dubbla hyror i 3 mån.

Skulle vilja städa och tvätta men jag orkar inte. Är helt slut i kroppen. Men min älskling hjälper nog mig när jag kommer hem. Även fast jag gärna gör det själv, så får jag väl släppa lite på det =)

Mormor: Marcus hjälper till att rensa och att flytta. Men jag rensade bland mina saker och Malin ville vara snäll och hjälpa mig. Marcus är ju mest ivägen =) Det var inte meningen att det skulle låta som om att han bara skiter i allt, för det gör han inte. =) Sen har jag alltid lite bråttom med allt oxå  =) Puss

Nej nu ska jag vila mig lite till

Puss på er

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Du är som jag, jag har med bråttom med allt :)

Jag är med hängig/sjuk, hoppas vi piggar på oss snart! KRAM till dig

2009-08-24 @ 13:10:26
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: Mormor

Tråkigt att du är sjuk, så var ju jag på semetern täckad i två veckor,var rädd om dig. Skönt att Markus hjäler till ja blev ena lite orolig.



kram:)

2009-08-24 @ 14:35:58
Postat av: din bajs

Du känner väl mig, vuxenheten själv =P

2009-08-24 @ 17:50:44
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jobbigt att va sjuk...men ojojoj...vilken snygg sida du har :-D

2009-08-24 @ 22:17:32
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0