Sommaren??

När jag cyklade hem från jobbet, så funderade jag på vart sommaren hade tagit vägen!? Har den ens varit sommar??? Ja, kanske lite men allt som allt så har det varat i ca 1 mån. Ska man behöva vänta ett år till innan man få sommar och sol igen?! Visst man kan ju åka utomlands Men det är inte samma sak. Inget slår svensk sommar... (när det väl är sommar). Jag som HATAR vintern, nu är den snart här. USCH!!!

Och inte nog med det. I morse så lyssnade jag på radion. Vet ni vad dom gör reklam för JULBORD.... NU, är dom inte riktiga i huvet eller?! Augusti är inte slut än och dom börjar redan. Jag blir tokig. Jag gillar ju inte julen men man hinner ju tröttna flera gånger om inna julen ens är här.

Funderar på hur man ska göra till julen!! Helst av allt så vill jag ju åka så långt bort man bara kan komma från julen med allt därtill. Men jag vet inte hur ekonomin ser ut tills dess.  Vi får se hur vi ska göra. Hemma?? Borta?? Utomlands?? Tiden och ekonomin får utvisa det.



Flytten närmar sig... Men bussen som vi skulle låna har gått sönder!! Vi skulle kunna hyra kärra men det tar så mycke längre tid då!!! Finns det ingen snäll själ som har en buss att låna oss under en helg???

Nej nu ska jag vila lite innan Min Malin kommer hit och ska hjälpa mig att rensa lite här hemma. Det är bra när man har vänner som hjälper till även när det är tråkiga saker som ska göras =) Löv jo <3

Puss på er

//Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja det är jobbigt att flytta, men hjälper inte Markus till att packa och städa? Ska inte han oxå flytta:) Ha det bra kraaaaaamis

2009-08-23 @ 16:04:06
Postat av: Mormor

KAN DU INTE ÄNDRA KOMMENTARERNA TILL VIT TEXT SÅ MAN SER ATT LÄSA.(GAMMAL VET DU JU)

PUSS

2009-08-23 @ 16:05:59
Postat av: Maria

Jätte fin sida :) KRAM

2009-08-23 @ 16:58:54
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: mallan!

du e de finast ja vet du e de vakraste i världen..=) ja älskar dig väldigt mycke!!! puss puss!!

2009-08-23 @ 21:12:41
Postat av: Knixie

HEjje =) jag ska försöka fixa komentar färgen... jag är dålig på blogg.se men jag ska se om jag kan lösa de... :)

2009-08-24 @ 09:46:43
URL: http://knixie.com
Postat av: Knixie

ändra till vit text lyckades jag inte med fattade inte hru man gjorde... :-(



Men jag ändrade färg istället på bakgrunden... hoppas de duger... hör av dig om du vill ha annan färg här istället...

2009-08-24 @ 10:33:27
URL: http://knixie.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0