Varför???

Varför ska allt skita sig för mig hela tiden.... Vart jag nån sån där olycks drabbad människa??

Igår så funkade inte alla kanaler.... jag har 1,2 och 4 och några till (men som man inte tittar på) Ringer tele2 i morse... Ja det ska vara åtgärdat inom 2 timmar. Kollade efter 2 timmar. FUNGERAR INTE..... Ringer igen. Oj förlåt, det har blivit lite fel här... Jag fixar det, det ska vara åtgärdat inom ett dygn....ETT DYGN är dom tokiga eller???.... Ska inte jag kunna se på 3 el 5 ikväll när jag kommer hem....??? Det ska fungerar när jag kommer hem =).

Nu tänker jag tjata igen.... JAG ÄR SNART ARBETSLÖS. Jag söker och söker men det är bara nerdragningar hela tiden. HUR FAN GÖR MAN FÖR ATT FÅ ETT JOBB?? Jag får väl göra som alla andra.... Gå till soc...nej men just det M är ju försörjningsskyldig eftersom att vi är samman boende.....HELT JÄVLA OTROLIGT. Jag är vuxen så varken min mamma eller sambo ska vara försörjningskyldig... Va är det för fel på folk som jobbar i regeringen??? Kanske ska börja läsa lite politik och ta mig in där.... Där kan jag sitta på mitt arsle, va med på lite möten, rulla tummarna och ÄNDÅ tjäna hur mycke pengar som helst =)

Usch va bitter jag känner mig nu....Men JAG VILL HA ETT JOBB NNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUU!!!!!

tvättstugan är fortfarande inte lagad.... Så jag tog med mina kläder till jobbet igår... Och gissa om den tvättstugan va bra!!! I Löv it =) Så nu vet ju jag vart jag ska tvätta i fortsättningen =)

Sitter och väntar på telefon samtal =) Hihi

Puss på er =)

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Känner likadant, mitt "nya" arbete får jag 50 kr i timman. Haha. Fatta om jag inte vill jobba där. Men bättre än inget. Men jag ska fortsätta leta. Så gör det du med, GE INTE UPP.

Gör som jag, gå runt med olika CV och personligt brev i olika affärer och visa dig, det är nu som dom anställda börjar plugga, och eftersom det e många som börjar plugga så kan det lättare hittas arbeten :) KRAM

2009-08-03 @ 13:35:50
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: din bajs

skaffa en unge så kan vi vara bitterfittor ihop

2009-08-03 @ 13:55:17
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Puss på dig min älskling! Hoppas du får ett jobb snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-04 @ 09:50:20

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0