Världens bästa <3

Jag har världens bästa älskling.... Han ska hämta mig på jobbet ikväll.
Jag ska nämligen cykla till jobbet men vill inte cykla hem ikväll. Det är ju såå mörkt nu på kvällarna.
Han är ju såå orolig när jag är ute och cyklar på kvällarna så han brukar ringa flera ggr för att kolla att det inte har hänt nåt =)
Han är så söt min älskling =)



Sen kan det ju oxå vara så att om jag cyklar så får ju han ha bilen.... det kan ju bero på det oxå =) Eftersom att min bil är trasig så är det ju lite krånglikt när jag jobbar kväll och han dag. Men nu har vi ju löst det problemet =)

Det känns lite bättre nu.... Har pratat med min BÄSTIS i telefon i  1 1/2 timme. Och det var inte igår. Det tar alltid tid mellan gångerna. Men det är alltid som om vi pratade igår =)  Ååå jag saknar dom som bara den. Önskar att vi bodde närmare varandra så vi kunde ses lite oftare. Jag missar ju så mycke av Elsa oxå. Världens sötaste flicka <3


Bästis och mitt gudbarn som idag är 1 år och 7 mån

Ska nog ringa jobbet och kolla när jag börjar... Skulle ju egentligen vara ledig idag men tog ett extra pass.... Och jag glömde ju bort att kolla när jag börjar.

Puss och kram

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

sådann cykel har jag med, biltema is the shit :P

haha!

Hur har du det, löste det sig på arbetsfronten?

2009-08-20 @ 12:08:09
Postat av: Mormor

Oj vad fin det blev, men lite svårt att läsa kommentarerna!

Hoppas allt är bra.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamis

2009-08-21 @ 15:58:58
Postat av: mamma

Ja det kan bli så ibland..Men ni har ju varandra iaf..även om ni inte ses så ofta....Söt är hon

2009-08-21 @ 17:21:09

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0