Vilken flopp.....

I lördags så var det "Båtrace" på svartån.... Men oj vilken flopp... Det kom 3 st och sen var det jag, Marcus och Malin. Med andra ord 6 st och 5 båtar. Det dåligaste var att dom som startade detta inte ens kom.
Men vi hade ju längtat efter detta så vi tänkte att vi skiter i alla andra och åker ändå. Och det gjorde vi oxå =)



Här har vi precis startat.... Ölen var självklart med =)



Jag och Malin satt i samma båt och hade knytit fast oss med Marcus =)



Här var det kiss pause under bron... Det var ett par pauser under färdens gång!!! =)


Våran publik... det var ett par st som vinkade och stannade för att ta kort =)


Fredrik hete denna kille... Han vart bra på lyset och somnade några ggr i båten =) Hahaha



Våran publik som följde oss från Hästhagen ända fram till slottet =) Lill killen tyckte det var roligt att kasta saker på oss under färden =)


Här är vi på väg hem... Marcus fick ta en båt i varsin hand. Så gick vi genom stan. det var ingen som ville hämta oss och bilen stod ju kvar i hästhagen =( Det var bara att knata och gå =)

Det tog oss 5 timmar att flyta från Hästhagen till slottet. Mend et kändes som ca 1-2 timmar. Roligt var det och jag skulle lätt göra om det =)

I går söndag så började jag med att rensa uppe på vinden... Jag hade 6 kartonger som jag skulle gå igenom... Jag fick 1 karton kvar, resten slängde jag. Jag hade sparat saker från att jag flyttade från mamma... Dax att slänga det nu kände jag. Men jag har lite skor mm som ska säljas.....


Det är storlek 36- 37 så är det nån som är intresserad så hör av er =)



Som sagt hör gärna av er =)

Nu ska jag göra mig i ordning.... Ska snart åka och ta hand om barnen.... =)

Puss på er så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Jenny

Dom där längst ner var ju fina, för jag har ju likadana =P

2009-08-17 @ 20:56:51
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Så söta skor...varför har du så små fötter :-P

Kram Jossan

2009-08-17 @ 23:19:10
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/
Postat av: mamma

ja de svarta stövlarna kanske vore nått för mamma..Får prova dom vid tillfälle om det inte är för hög klack på dom.

kram

2009-08-21 @ 17:29:24
Postat av: mamma

Härlig tur ni hade, dålig stil av de osm anordnade detta....Men huvudsaken att ni hade kul.

kram

2009-08-21 @ 17:31:31

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0