Vill ha!!!!

Jag och älskling va och tittade på lägenhet igår.... Åååå vad vi vill ha den =).
En 3:a, förstå vilken lyx att få plats med våra saker och oss själva. Ta hem ALLA våra saker och ha dom hemma och inte hos alla andra.

I den lgh så fanns det 4 stora garderober, en stor klädkammare. 2 balkonger varav en va jättestor och fin, uteplats, Och 2 förådd. Egen tvättmaskin och diskmaskin. Vi bor idag i en 2:a som är 34 kvm och 3:an låg på 80 kvm. Det kallar jag lyx =)
Jag skulle göra mycke för att få den lgh. Men vi får se hur det löseer sig =)

Mormor: K är absolut godkänd =)

Min bajs och Lexie va här i måndags och våldgästade mig.... =) Alltid lika trevligt. Vi fick för oss att vi skulle åka och bada efter maten ( som inte smakade såå jättegott) Jag fick för mig att jag kunde göra pastagratäng... men där hade jag fel =)
Vi väntade på Marcus som oxå skulle med. Men när han väl kom hem så var det lite kallt för att åka och bada. Läste på min bajs blogg att det hade börjat spöregna på vägen hem så det var kanske bra att vi inte åkte till poolen =)

Idag är det jobb som står på schemat... Har ingen vidare lust vill bara sitta hemma och vänta på svar =) Men jag jobbar bara ett kort pass så det ska nog gå bra. Får ju passa på att jobba medans det finns tider =)

Ringde och bokade Marcus fallskärmshoppning igår 20/9 så bär det av.... Jag är lite nervös för det ,men det är ju inte han så vi får hoppas att det går vägen =) Annars så har jag betalat min mans död...... (Usch va hemskt)

Jo, måste ju berätta... Tvättstugan fungerar (kors i taket) Det behövdes tydligen att det var nån mer som sa till om den förbannade tvättsugan. för det gick ju inte att bara lyssna på mig inte.... Men som sagt nu är den lagad iaf och jag kan tvätta mina kläder och få det torrt samma dag, det är inte illa pinkat =)

Nej lite frukost kanske så man orkar med att ta atg i disk och städ, nu när tvätten är borta =)

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: din bajs

två ballar? det är oxå lyx! o du käften, maten var skitgod!!

2009-08-12 @ 09:18:21
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Maria

Gud vad kul, hoppas ni får den nu då :) PUSS

2009-08-12 @ 09:36:59
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: din bajs

men jag tyckte om den iaf! o lars

2009-08-12 @ 10:55:29
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Håller tummarna att ni får lägenheten!!!!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-08-12 @ 16:58:50
Postat av: mamma

Nu har jag läst bloggen igen...

lagt in den på favoriter i min bärbara....De var kul att ses i fredags. MMMM min nya vän K är något alldeles speciell.....Håller tummarna för dennya lägenheten att den blir eran.

Puss o Kram

2009-08-13 @ 10:18:59

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0