<3katthus<3

Nu är äntligen katthuset på plats =) Å gissa om det varrt fint. Nya matskålar, ny mat och nya leksaker har min älskling fått.... Nu är det bara att vänta på katten =)

Mormor: Jag hittade ringkloclan på www.swecat.com. Gå in där och titta, det finns jättemycke roliga saker där =) Kram

Nu till helgen så kommer systerryster hit. Men vi kommer att gå om varandra lite.... Jag jobbar 7-11.30 och syster jobbar 11-15 men sen har vi tid att ses =) Plus att hon får nöjet att leka med Torsten oxå =)

Här får ni lite bilder.... =)

 


Nu står det på plats =)


Jag kan öppna taket så jag kan plocka bort alla råttor och fåglar som han antagligen kommer att ta med sig hem =)


Framsidan... Namnskylten saknas men den kommer i veckan =)


Och skorstenen har han fått oxå =)

Idag är det jobb på schemat. Men jag hinner med att städa, tvätta och laga lite mat. Funderar på om jag ska baka lite oxå... Köpte nya formar igår.... Jaja, vi får se vad som hinns med.... Nej nu måste jag börja städa innan kl blir 15.00 för då är det annat jobb som väntar..... =)

Puss och hej


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Oj vad fint huset blev!Kul att systeryster kommer.

Jag ska på masage i dag sedan blir det jobbet 15-07.

Tack för tipset ska gå in och kolla.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-12-08 @ 10:30:51
Postat av: Mamma

Vad fint det blev, nu blir torsten glad...

Kul att storasyster kommer, hoppas ni får det

trevligt. hälsa alla.

kram

2009-12-10 @ 06:56:36

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0