Älsklingen är nu hemma <3

Nu är mitt stora hjärta hemma =)

Vi åkte och hämtade honom igår... Och han tog till sig sitt nya hem på en gång. Dock så vill han ju gå ut men han får vänta i nån dag till innan vi följer med honom ut en sväng =).

Han följer med mig vart jag än går. Jag trampar på hela tiden men endå så envisas han med att gå bredvis mig och stryka sig =) Min lilla älskling <3

Jag är sååå lycklig att han äntligen är hemma.... Nu har min familj blivit hel igen =)

Igår kom oxå syster på besök =) Vi bakade pizza och åt gott till Idol finalen....

Och nu när jag ändå tagit upp Idol kan jag ju lika gärna fortsätta på det spåret.... Ja, jag tycker att rätt kille vann. Erik är mer en Idol kille.... Och det är ju oftast så att man hör 2:an mer än 1:an när allt har lagt sig. Och dessutom så kommer ju Calle att få köra sin stil.... Och jag tror att Calle kommer att gå längre med sin stil. Erik kommer vi att få höra så här lite i början.... men sen trappas det ner.... Som vanligt med 1:orna i  idol. Men Erik är JÄTTEBRA på det han gör oxå =)

Nu ska jag städa lite innan Marcus och Annika kommer hem =)

Puss och hej så länge


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Skönt att älsklingen är hemma! Vi har varit till IKEA och träffat Annika jätte kul.



Ha en bra helg kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-12-12 @ 18:15:01

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0