Fundersam....

Vet inte hur jag ska skriva.... Vill skriva sååå mycke men det kan fel tolkas såå lätt!!!

Vad gör man när man känner sig bortglömd??

Det kanske är jag som är knäpp eller förstorar upp det hela??!! Men samtidigt så känns det jobbigt att ta upp det!!
Även fast jag tycker det känns tråkigt att det blivit som det har blivit.... Kanske är jag bara avundsjuk. Men varför ska det vara så svårt att berätta detta??? Just nu känns det lite bittert och och ensamt....

Jag brukar inte vara feg... men vet inte varför jag har blivit det nu??
Kanske är jag rädd för det svar jag kommer att få?? Eller för det jag inte får!


Jag vet inte vem jag ska vara och hur jag ska vara ?
För jag vill ju helst bara vara din vän.
hur ska jag göra för att nå dej?
det känns som om du och världen är mot mej.
men kan du bara säga vad det är för fel?
Mitt hjärta vill nå dej med all sin kraft,
fast än hur det försöker..
kan de inte nå dej.
Det känns som om du vore på andra sidan jorden,
fast du bara står en meter ifrån mej.

Min hjärna har tusentals frågor om vår vänskap, snälla sej mej bara en sak ..
Hur är det och hur förblir det? 



KOMMENTARER
Postat av: Din bajs

Jag har inte glömt dig din bitterfitta! Du är fortfarande min vän som jag gillar såå mycket! Puss puss (tolka inte bitterfitta fel nu)

2009-12-15 @ 21:35:40
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hoppas der känns bättre i dag!Mycket fint skrivet.

Går det bra med Torsten?



Älskar dig krammmmmmmmmmmmmmmm

2009-12-16 @ 08:18:21
Postat av: Malin

I love you... Och längtar efter dig varje varje dag...<3

2009-12-16 @ 18:07:55
URL: http://doloreexamino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kram

2009-12-23 @ 08:27:46
Postat av: Mamma

Ingen har glömt bort idg. Ibland så kan man ha mycket att göra....Vi tänker alla på dig.....och längtar efter dig.

älskar dig.

kramis

2010-01-04 @ 11:31:49

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0