Kreativ =)

Gisses va mycke man hinner när man inte sitter isoffan och leker med datorn hela dagen =)

Detta har jag hunnit med idag: Diskat... eller rättare sagt jag har plockat i och ur diskmaskinen=), tvättat, duschat, handlat, lagat 2 olika rätter, bakat muffins och städat.... Och jag har fortfarande tid över att ta det lugnt en stund innan jobbet =)

Visste inte att man kunde hinna med så mycke på så kort tid.....


Köpte nya bakformar igår, så ja var ju tvngen att testa dom... Detta är resultatet. Kanske inte dom finaste men goda blev dom iaf =)

Nu är det inte många dagar kvar tills min lilla älskling kommer hem =) <3

Nu ska jag vila lite... Sen jobbet.... =(

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Soffan ska man akta sig för!:)<3 skönt att få hem Torsten.



Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-12-09 @ 08:15:39
Postat av: Mamma

de såg goda ut. soffan är ingen bra plats.

kram

2009-12-10 @ 06:55:06

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0