Njuter...

Sitter hemma och njuter men min lilla Torsten. Vi ligger här i soffan och bara kelar =)

Skulle ha varit ledig idag men det fattades folk... Och snäll och underbar som jag är så hoppade jag in och jobbade =)
Men jag är ledig ihelgen iaf =) Har inga planer. Men borde ta tag i Marcus mediarum. Men det är ju såååå tråkigt så vi får inte inte riktigt tummen ur =)

Idag så ska jag in till stan för att fixa dom sista julklapparna.... Jaghar ingen större lust men det måste ordnas så det är bara att göra det. men jag måste vänta på att älskling kommer hem.... Min bil har frusit så jag får inte upp dörren.... Så nu har vi bara en bils om funkar =(

Nej nu ska jag hänga tvätten.... ville bara göra ett litet avtryck här =)

Puss puss


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Nyss hemmkommen från ett 24 timmars pass.Sedan kolla dansbandskampen, hoppas få se Lovisa där.



Krammmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-12-19 @ 16:31:49
Postat av: Mamma

ja biland så blir det stress man är ute i sista sekunden med klappar men det fixar du snabbt.

kram kram

2010-01-04 @ 11:34:45

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0