Ullared....

är överskattat.... Visst fanns det saker mm men det finns samma på rusta och Ö&B. Men jag är glad över att ha varit där, så nu behöver jag inte sukta över att åka dit.... Har man vägarna förbi, så varför inte men jag kommer ALDRIG att åka dit bara för att handla....

Japp och nu är snart Torstenshus klart... På måndags så ska jag hämta det =) och på fredag den 11:e så kommer min stora kärlek hem <3.
Frågade Marcus hur vi skulle göra med allt?? Ska vi förvarna? bara åka dit och hämta han? Jag vet ju att det kommer att bli liv om vi bara tar han... Men berättar jag så undrar jag om dom inte gömmer han?! Hur ska jag göra??? Har ju ingen lust att bli osams med dom precis innan jul..... Svårt det här!!!


Nu har huset fått färg oxå, Visst blir det fint... Mer bilder kommer =)

Ååå, vad jag längtar till minn älskling kommer hem =)


I dag så kommer bästis hit oxå =) Eller hon kommer i natt. Så i morgon så ska vi leka. Och så kommer ju mitt älskade barn oxå. Vi ska mysa hela tiden <3

Och nästa helg så kommer systerryster på besök. Ska bli kul att umgås lite med henne igen =)

Tänk va roligt om alla bodde i närheten... Syskon, släckt.... Vad mycke tid vi kunde ha med varandra.... Livet är inte så långt och kan ta slut på ett ögonblick!!! Tänk va mycke tid man har förlorat då.  Men det är väl så det är.....

Nej nu ska jag STOR städa.... Sen så tycker svärmor att vi ska åka in till henne och ta sprutan!! Känns som om det kan kvitta. Nu verkar ju allt vara över. Ska jag?? Ska jag inte???

Puss och hej


KOMMENTARER
Postat av: Maria

Jag hoppar nog sprutan ja, om det inte skulle komma en stor smitta för då är de kanske bäst. Men de e ju fan mer prat om vad hemskt det är än vad det verkar bryta ut! KRAM

2009-12-03 @ 11:16:27
Postat av: Din bajs

Brinner dina syskon eftersom du ska släcka dom? Annars stavas det släkt =P

2009-12-03 @ 12:57:32
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Gå du och ta sprutan det har vi gjort för 4 veckor sedan! Ja du har rätt man skulle umgås mer med släkten, men det är svårt att få till det när man jobbar olika tider.Fint hus får älsklingen,(det är ju din katt)!!!!!!



Kramar i massor

2009-12-03 @ 13:29:54
Postat av: Din bajs

Hmm det är hönö-kaka med första lagret crab-sticks, ägg, lite curry, creme fräääsch o majonäs. Andra lagret creme fräääsch, majonäs, stenbits rom o persilja. Tredje lagret samma som första o sen garnering.

2009-12-03 @ 15:17:33
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mamma

tycker du skall ta sprutan....

Katten är ju din som sagt var!!!!

Ja visst skulle ma umgås men alla jobbar ju så olika...Men vi tänker mycket på varandra iaf.



miljoner kramar

2009-12-04 @ 06:36:55

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0