Ute...

Nu har Torsten varit ute för första gången här =) Först så tyckte han att det var lite otäckt... han sprang upp några gånger innan han vågade sig ut på gatan... =) Men sen hittade en några gömställen och såg att man kan gå igenom garaget.... Han spran fram och tillbaka några gånger.... Sen va han bara borta!!!
Jag ropade på han flera gånger utan resultat... Så jag tänkte: Antingen så komemr han tillbaka eller så har han sprungit bort.... Efter ett tag så vart vi lite oroliga så jag gick ut och ropade på honom.... han kom fram på 2 sek =)


Nu har syster åkt hem oxå.... det har varit jättekul att få vara med henne en hel helg, det händer ju inte så ofta att vi ses... =( Men nu dröjer det inte länge innan vi ses igen =). Och då blir det massa god mat och julklappar oxå =)

Han trivs som bara den här... Busar, sover äter och framför allt så gosar han hela tiden =) Förstår inte vad det tagit åt han.... Måste vara att han har saknat oss som bara den =)

Nu ska jag fortsätta mysa lite med Torsten <3


Puss och hej


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Skönt att det går bra med Torsten!Konner till dig någon dag när vi är lediga samtidigt!!!!???



Krammmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-12-14 @ 08:19:10
Postat av: Pappa

Ja han har säkert saknat er. En katt är som en häst, glömmer inte.

2009-12-14 @ 19:43:38

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0