Aj aj aj

Jag har sååå fruktansvärt ont i dag.... Och det är efter ridningen.... Jag går som om jag har fått nåt uppstoppat. Hahahaha.... Och inte nog med det så skulle vi ju träna idag oxå.... jisses... Men det gick =) Va lite jobbigt i början och slutet men annars så gick det bra =)

Eftter träningen så åkte jag hem för att byta om till jobbkläder..... Hade ingen större lust att jobba idag och inte i morgon heller för den delen.... Vart lite osams med en tant idag.... Jävla kärring säger jag bara.... Hon enade att hon kan klaga och kasta skit på oss hur mycket hon vill, men när vi säger i från sååå bryter helvetet loss.... Vi ska bara stå och ta emot (enligt henne) Och problemet är ju att dom flesta tar det och låter det vara. Men inte jag inte... =) Hon kan inte behandla mig hur som helst..... Då tänder jag till =) Försökte att föra en disskusion med henne men jag lyckades inte.... Och vill hon vara sur på mig sååå varsegod.... Jag mår ju inte sämre för det =)

Åkte en sväng till Marcus efter jobbet..... Han skulle sova hemma inatt.... Gissa om det känns tomt här nu!!!
det är helt sjukt va fort man vänjer sig vid att ha nån här...... Sover såååååå himla bra när han är här och så fort han försvinner sååå jag jag sutta vaken en hel natt. Har ju lagt mig senaste 23.00 när han är här och nu är kl 00.00 snart.... Konstigt det där.

Och förhoppningsvis så får han snart tebax jobbet på CV.... Så håll tummarna för det =)......

Har inte så mycke mer att skriva idag....

Hoppas på att kunna sova nu.... =)

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

hoppas du kunde sova i natt, jag håller tummarna för Markus. Hoppas jag blir en snäll gammal gumma hi hi



älskar dig

2009-02-06 @ 07:15:45
Postat av: Björn

hejsan hej!!!

hon som gjort min design har sidan ztarla.se

det kostar några hundra, detta för att det tar en jäv.. tid!

Om du har frågor så kan du höra av dig.

2009-02-06 @ 07:25:41
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej!!

Hoppas tanten lugnar ner sig...

Ha en bra dag och kväll/natt.

kram

2009-02-06 @ 10:51:19
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0