Bäst....

... Jag skriver ett litet inlägg nu när jag inte gjort det på några dagar!!!

Jag har inte sååå mycke att skriva....  I går så va jag i skolan på återträff. det var kul att se dom som va där =)... Vi disskuterade om våran examen... Vi ändrade datumet från den 28 till den 27:e maj. Men det tyckte vi bara va bra  =)

Kom hem efter skolan och satte mig en stund vi datorn sen vart det mat och sen sängen... Är sååå fruktansvärt trött HELA tiden. Förstår int vad det är.

Idag så va det simmning på schemat och efter det så åkte jag hem. La i en tvätt och sen la vi oss för att gosa lite.... Hoppsan vi somnade =P... vakande 2 timmar senare och fick springa ner till tvätten så den hann torka innan nästa skulle tvätta. Men allt var inte torrt... *suck*

sen har vi gjort varma mackor och nu är det snart sängen igen.......

Har Såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycke i skolan just nu. Har sååå mycke så jag knappt vet vart jag ska börja. Men nåt ska jag väl kunna ta tag i. Ofta när det blir sååå mycke så blir det nästan att jag skiter i allt men denna gång så ska jag verkligen ta tag i det och göra nåt.... det är några samtal och MASSOR att skriva.
Men det kommer nog att lösa sig tillslut =)

Funderar på att gå på AA- möte i morgon. Men har ingen lust att gå själv...... Nån som vill följa med??? Kanske får höra med Villa om dom ska dit. Känns inte riktigt bekvämt att gå dit själv....... Det börjar kl 19.00 för den som är sugen!!!!

Det är sååå konstigt.... Nu när Marcus bor här, så tycker jag att kl är MYCKE när hon är 23.00. Men när jag bodde själv så somnade jag ALDRIG före 01.00... Mycke konstigt. Nån som har en förklaring???

Nej, nu ska jag kramas lite... Innan sängen kallar!!!

Puss och godnatt

// Puss puss

KOMMENTARER
Postat av: moster

Hoppas du hinner med allt:)

Det är väl att du känner trygghet nu när han är hos dej.

Älskar dej.

Kram

2009-02-18 @ 08:16:07
Postat av: mormor

Hoppas du hinner med det du ska.



kram hälsningar från fjällen.



kram älskar dig

2009-02-19 @ 06:36:09
Postat av: mamma

Du kommer att klara detta....Du känner väl dig trygg

därför känner du som du gör.

älskar dig.

kram

2009-02-19 @ 09:26:24
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: trollungen!!

hej min älskling! hoppas du e nöjd me håret=) puss puss

2009-02-20 @ 10:00:10

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0