Bloggen!!!

Det har inte funkat att gå in på bloggen idag.... Men nu äntligenså funkar det!!! =)

Idag så va det lugnt på praktiken.... Hade telefon tid men vänersborg kommun, socialtjänsten. Dom ville kolla mig och min bakgrund. Dom tyckte att det det lät jättebra och dom gilla att jag va så ärlig.... Nu på torsdag så ska jag träffa "fostermamman".... Kanske skrev det i förra inlägget... Men då vart ni iaf uppdaterade =) Så det är lite nervöst.. =)

Känns som om det är VÄLDIGT mycke som ska göras denna vecka..... I morgon så ska jag först till praktiken.Sen besikta bilen efetr det till lgh och städa. Sen träffa min älskade storasyster. Skulle behöva upp på stan till bokrean... Måste he en bok till mitt spec. arbete. Skulle behäva till Ikea oxå!!! På torsdag så ska jag som sagt träffa "fostermamman" Tvätta vila. Fredag är det Öppet hus och invigning på praktiken.... Och lördag så är Marcus borta HELA dan =) Så antingen så blir det till att leka med Malin om hon kan eller så ska jag ha en alldeles egen dag för mig själv =) Får se hur det blir med det =)

Idag så har vi kört alla grejer som va kvar i lgh... Skönt nu är det bara städ kvar =). Vi tog städning och röjning här hemma idag istället så vi kan röra oss här... Så nu är vi iordning och Marcus ålar runt här och ska försöka att installera alla högtalare.... Så nu ska jag spela ut den där JÄVLA grannen ovanpå här..... =) Hahaha.

Gjorde även semlor på Villa Susanne idag.... Dom va goda men oj va ILLA jag mådde sen.... Så det var årets första och sista semla. Mådde nog dåligt bara för att jag var så mätt efter min underbara matlåda.... Mmmm. Pannbiff. Det bästa som finns. Ska nog äta lite ciabatta med massa grönsaker på... det är oxå gott med Te till..... Fast jag måste ju hinna med duschen oxå..... Dygene har alldeles för få timmar ibland.... Jag som lägger mig runt 22.00 tiden nu.... Tycker att 23.00 är JÄTTE sent... Och innan Marcus bodde här så somnade jag ju aldrig före 02.00. Så det är skönt att komma tebax till det normala =)....

Nu vart det mycke strunt i detta innehåll.... men det måste få finnas det oxå =)

Nu blir det duschen sen mat....

Puss och godnatt

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: trollungen

hej älskling! oj va mycke du har skrivit så roligt att läsa=) du tängte bara berätta ett de finns nintendo 8 bitar på blocket för 350kr =) så du vet puss o gonatt love ya ha ha ha intärnt;)älskar dig

2009-02-24 @ 23:04:39
Postat av: mamma

Hej

ja nu blev fdet mycket, skönt när lgh är färdig städad.

kram

2009-02-26 @ 11:58:33
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0