Galopp!!!

Har ridit i dag för första gången på ca 7 år......
Och det gick skit bra..... läraren sa att det inte syndes att det var såå längesen =) Så det var ju kul att höra.
Skulle trava lite med min häst vart lite knäpp och drog på världens galopp inne i ridhuset.... Vart lite rädd först men jag hade kontroll och kunde bromsa henne =)

Men då fick man ju vara med om det oxå =) Jag satt ju kvar iaf. Hahahah.

I morgon är det träning som står på schemat =) Ska bli skönt att komma igång igen.... Och att man har folk som puschar en =).

Var tvungen att prata med tjejen som jag känner idag.... Hon tyckte att det kändes lite jobbigt att jag var där.... Men vi rede ut det gamla... Så jag sa att om det var något hon inte tyckte kändes bra så skulle hon säga till mig på en gång så att vi kanske kan lösa det =) Det ska nog bli bra.

Nu ska jag mysa lite med Marcus innan programmet börjar igen....

Måste duscha och bädda rent innan natten oxå... Åååå, va skönt jag ska sova inatt.

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Puss o Kram



god natt

2009-02-04 @ 21:06:16
Postat av: mamma

Ja de mesta brukar sitta i, precis som när man lärt sig cykla.....

ha de gott...

kram

2009-02-05 @ 20:31:49
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0