Hänger inte med!!!

Min fråga som jag behövde hjälp med i tidigare inlägg.....
Mamma svarade och sa att det bli gammel mormor. Men då måste ju ungen få två gammel mormor och två gammel farmor.... För flickvännen har ju oxå mormor och farmor....
Va krångligt det vart.....

Pappas mamma blir ju farmor... och farmors mamma måste ju gammel farmor då?! Jag tycker att det låter mest logiskt...
Och flickvännens mamma blir ju mormor osv osv.... Eller är jag hel ute och cyklar????

Hallå ni där ute.... Hjälp mig med detta

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Min mormor var ju din gammelmormor

2009-02-08 @ 13:00:42
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Anonym

Ja du är ute och cyklar.Pappas mamma blir farmor,är fars- mor.Så långt är det rätt.Mormor är ju mors-mor,till kalle ,mormor hon kommer att alltid vara,till Kalle. Blir därför gammlemormor...

2009-02-09 @ 09:31:22

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0