Hej å hå!!

I onsdags så va jag med Theresa på stan... Fixade lite med CSN. Sen Åkte jag och Marcus och till lgh för att packa och flytta lite mer saker. Så nu är det inte mycke kvar =). På kvällen sen va jag på mitt första  AA- möte. Vet inte vad jag egentligen hade för förväntningar. Men möte va bra iaf. Ibland funderar  man på.... Hur orkar folk??? Vad är det som driver dom?? Det bästa är ju att dom kan ta sig ur skiten iaf.

Sen i går (torsdag) Så skulle jag GÅ och simma. Men innan simmturen så skulle jag göra ett stopp på salongen hos Malin..... Jag vart fast där... =).... Hjälpte henne att packa hennes hyllor och lådor.... Och gissa va jag hittade där??!!!.... Massor av hår.... Hår som Malin skulle slänga. Men ikke, det fick Petra i sitt hår. Så med andra ord så har jag långt hår nu =). Har inte vant mig än.... Och tycker nog inte riktigt att jag passar i det heller. Men nu har jag satt i det och nu får det sitta tills det inte sitter långre =)?. Jag höll på med detta hår i evigheter.... Först färga, slinga för slinga... Vänta...... Skölja.... Vänta..... Torka..... Vänta.... föna slinga för slinga.... sen byta tejpen......Och sist men inte minst..... Sätta i det i håret =).

Sen efter det så körde jag hem Malin..... Sen hem till mitt älskade hem =).

Idag så var det praktik igen... Men där vart jag inte långvarig då ingen utav tjejerna va hemma idag.... Så jag slutade efter lunch. =) Skönt det oxå. Hem till Marcus... Handla... Och nu lagar vi pizza... Marcus har gjort egen tomat sås så vi får se hur den smakar. Jag tror att det smakar jätte gott...... Och så får jag ju med mig matlåda oxå.... Jobbar ju hela helgen. *SUCK* Jag vill inte. men behöver pengarna, så jag har inte mycke till val.....

Nu verkar maten klar.... Skriver sen om det var gott eller inte...

Puss och hej

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Hej.Kan du inte skicka en bild på ditt nya hår på min hotmail? vill se mitt älskade barnbarn i långy hår.Hoppas maten smakade bra.Sitter i stugan med skadat knä (tolkat med spark efter skotern) väldigt dumt.

älskar dig 1000000000000000000000000 kramar

2009-02-20 @ 17:50:27
Postat av: mamma

Hej!!

Ja de var mycket som hänt...Långt hår...nej...Men skicak gärna en bild till lilla mamma...Smakade maten bra..

Älskar dig i massor....

kram

2009-02-20 @ 22:46:34
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0