Öm!!

jag är söm som bara den i munnen. Är fortfarande svullen i gomen och i tandkötte..... Det är lite jobbigt att äta. Måste ju tugga på ena sidan och ibland så glömmer jag bort det och då gör det väldigt ont.... Men det ska nog släppa snart f¨r vi hoppas. =)

Idag så är jag ledig, likaså i morgon. Så jag passade på att åkta till Eyrabadet och simmade lite... Skönt. Fick till och med Marcus på att simma. Men han gav upp efter ett tag... Men jag fortsatte några varv till och han tittade på.... Kul att han följde med iaf =) Sen vart det mat.... Och jag åt bara lite.... Måste krympa magsäcken lite nu.... För om ca 3 månader så blir jag 25 och då ska jag vara fit =) Hahahahaha..... Vi får se hur det blir med det. Men försöka går ju alltid. hahahah.

Idag är det tvättdag.... Har ju fått min kära grannes tvättlås så nu kan jag boka upp mig på 2 tider.. =) Så idag så jar jag tvättstugan från 16.00- 21.00. Hihi. Han tvättar aldrig här. så det var ju snällt att jag fick den.

Fick ett roligt samtal idag =) Jag ansökte om att bli kontakt person frö ca 1 år sen... Och idag ringde dom och frågade om dom fick ge mina papper till brukare..... SJÄLVKLART =). Så det är ju bara att hoppas på att dom gillar mitt brev och ringer mig. HÅLL TUMMARNA. Kan ju vara bra att ha lite extra om det nu är så att jag blir av med mitt schema i Hovsta. Hoppas att jag får barn/ungdom.... Vill ju helst inte vara med nån vuxen om den inte är mongolid..... Det skulle vara kul att få arbete med dom.
Dom är såååå underbara människor.... Förutom när dom är arga, Hihi.
Jaja, jag kan ju bara spekullera i vad det är dom ger mig till..... Men hoppas kan man ju alltid =)

Måste bara säga att jag saknar min Trollunge väldigt mycke. Va längesen vi träffades. Kom och lek med mig så fort du känner dig bättre.... Saknar och älskar dig gumman. Glöm aldrig det <3

Nej nu vila sen tvätt.... Uppdaterar sen om det skulle hända något mer.....

Puss på er

// Petra


Nej nu ska jag nog vila lite... Sen tvätt.

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Ja lite öm blir man, men det går över...

Bra att ha sådana grannar.

sköt om dig..

kram

2009-02-10 @ 18:51:01
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: malin ( trollungen)

mitt gullegos du e så go=) ja saknar dig me massor... vi måste leka snart o så e du ju bjuden på mat till frövi på söndag då ska vi leka=) lider me dig me din tand.. mitt gos ja ska ta hand om dig på söndag=) vi höra snart puss o go natt från din trollunge!!

2009-02-10 @ 23:45:08
Postat av: Mormor

Hoppas du är bättre i dag i munnen.Längtar efter dig.



älskar dig

kram

2009-02-11 @ 08:06:36
Postat av: malin ( trollungen)

gomorron! älskar dig!! puss

2009-02-11 @ 08:58:33

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0