Pizzan....

.... Smakade jättebra. Helt perfekt att ha med sig i matlåda oxå =)


Idag så var det jobb på schemat. Dagen gick jätte fort idag!!! Men jag har ju mindre lust att jobba i morgon då jag börjar kl 07.00. Kan det inte finnas nån lag på att man ALDRIG får börja före kl 08.00??? Det skulle jag tycka om =)

Efter jobbet så åkte jag hem för att laga lite mat..... Kyckling, ris och bearnais sås =). Man får passa på att äta det när inte Marcus är hemma... Han tycker att det är jätte äckligt. Men nu gjorde jag lite matlåda oxå, så jag får äta det i morgon oxå =) Tjoho =).

Efter att jag ätit for jag iväg till Theresa för att måla min släktkarta... Det var inte det lättaste.... Tack moster och morbror för hjälpen.... Men måste säga att man inte vart så mycke klokare ändå..... Kanske nån gång i livet poletten trillar ner =)

Nu har Marcus fått hit dom stora möblerna.... Men vi MÅSTE beställa ett överdrag till lilla soffan.... Det ser hemskt ut just nu.... Så det får vi göra så fort vi bara kan =).

Det snöar som bara den här.... Kan det inte ge sig nån gång??? Jag är såååååååååååååå trött på snön just nu. jag vill ha vår.... När det börjar komma knoppar på träden, gräset börjar att bli grönt. Folk blir gladera och piggare..... Och framför allt..... Det är inte MINUS grader ute då. Fryser ju hela tiden. Nu ligger inne temp på ca 18 grader... Och enligt mig sååååå är det skit kallt. Jag vill ju helst ha minst 23 grader. Måste ringa om det IGEN........... Tröttsamt!!!!

Nej nu har jag inte så mycke mer att dela med mig om.

Så jag säger puss och godnatt här.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra att jobba idag.

Klart jag ställer upp när du vill ha hjälp.

Älskar dej.

Puss o kram

2009-02-22 @ 14:39:56
Postat av: mamma

Hej!!!

Tur att maten smakade bra.

Hoppas det gick bra att jobba..

När du behöver veta något om

släkten ring

din kära mormor. Hon kan ge svar på det mesta.

Älskar dig.

kram

2009-02-23 @ 11:18:11
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0