Rensat!!

Nu har jag rensat ut massor av grejer så att Marcus får plats med lite av hans saker.... Det var inte sååå lätt som jag trodde. Gjorde även iordning på vinden så att det är strukturerat där oxå.... Nus ka vi bara börja packa hans saker.
Men det får bli i morgon efter praktiken.

Idag vart det en kort dag på Villa.... Slutade innan lunch. Så då stack jag och simmade sen eft för att rensa innan det var dax att åka till jobbet.
Så nu att jag var borttagen från schemat..... Bra att chefen meddelar detta..... Men jag har  sagt till att jag måste få jobba extra för att överleva.... Och dom sa att det inte skulle bli nåt problme med det!!!
Pratade med min handledare idag om sommar jobb.... Och det lät positivt... =)

På lördag kommer älskade syster och ska läman bilen till kusin så han kan laga den... Hinner ju att träffa henne en sväng iaf =)

Måste få tid till att träffa min Theresa oxå.... Va sååååååååååååååååååååååååå längesen vi sågs.....
Och på Söndag så får jag äntligen leka lite med min trollunge.... *längtar*

Nu är jag väldigt trött så jag funderar på sängen nu.....

Ja, tror att det får bli så...

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: sarah

Hej där!:) checka gärna in min blogg och skriv vad du tycker..(: Skriver om allt mellan himmel och jord, men för det mesta mina egna tankar och åsikter om saker i livet. Mycket tankar kring människor, hur vi fungerar som vi gör. Och varför vi agerar på vissa sätt. Tycker om att diskutera och analysera, och har en åsikt om det mesta! Ge gärna kritik också, bra som dålig!:) tack på förhand.

2009-02-12 @ 23:01:12
URL: http://sarintaa.blogg.se/
Postat av: Mormor

Synd att du inte har ditt schema kvar! Jag det blir trångt i din lilla mys lägenhet,hoppas allt blir bra nu.Ha en bra helg, själv jobbar jag hela helgen fredag till måndag morrgon 32 timmar, inte så roligt men någon måste ju jobba.



Kram älskar dig

2009-02-13 @ 08:30:59
Postat av: trollungen!!

längtar oxå till söndag=) puss o gonatt älskar dig!!

2009-02-13 @ 22:27:24
Postat av: mamma

Tråkigt med ditt schema....Men det ordnar sig nog..

Trångt det blir i din lägenhet hoppas ni klara av det..



Jag jobbar under helgen....

hälsa alla de andra.

älskar er

kram

2009-02-14 @ 10:51:01
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0