Sambo =)

Jag och Marcus va in till Öbo och sa upp hans lgh idag..... 1 Mars ska den vara ledig så nu är det bara att hoppas att nån kan ta den så snabbt.... HÅLL TUMMARNA =)
Känns helt ok att flytta ihop igen.... Vi bor ju redan ihop... Nästan. Han har ju inte varit hemma på jätte länge..... Sen får vi väl se vart det tar vägen efter detta =)
Billigt blir det iaf. Förstå att var 2 på denna låga kostnad.... Då kan man ju leva bättre och göra mer saker... Känns helt ok.

Idag så ska jag jobba... Dom ringde och fråga eftersom att jag inte fick jobba i måndags... Så söta och tänker på mig =)
Ska jobba i morgon oxå... Men först är det praktik med träning på schemat =)

Men helts av allt skulle jag vilja vara hemma och organisera lite.... Så man får plats med alla Marcus saker. Mycke kommer att bo på vinden, så det blir mest kläder och sånt. Men jag har det ju inte sååå stort, så det blir att sålla bland sakerna...

Hålet gör fortfarande lite ont... Idag tog jag smärtstillande... =) Gör ganska så ont när jag äter. Måste ju hela tiden tänka på att bara tugga på höger sida.... Det är lite jobbigt medn det ska nog bli bra snart =)

Nu är Maten klar... så dax att äta.

Puss på er så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

vad kul!!!

hoppas den blir uthyrd snabbt...

Lycka till!!!

det blir snart bättre med hålet!!!!

2009-02-11 @ 17:55:18
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Anonym

Stort lycka till, hoppas allt blir bra-



älskar dig

2009-02-11 @ 21:36:27

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0