Städdag....

Idag så skulle jag och Marcus till lgh för att städa och göra klart allt. Men så ringde det i morse och han va tvungen att åka i väg och jobba.... Jag har verkligen ingen lust att flyttstäda och bära mer saker men ju fortare vi gör det, desto bättre.
Vi får ta det när han har slutat......
I morgon ska ska jag prata med soc om tjejen jag ska ta hand om..... Dom ska ställa lite frågor om mig osv. Och på Torsdag så ska jag träffa Fostermamman.... Och jag är lite nervös för att träffa henne. Men jag kan inget annat än att vara mig själv..... Jag kommer ju att ha kontakt med "mamman" väldigt mycke. Men det ska nog gå bra det oxå =).

Igår va vi och hälsade på Pelle i huset..... Efter ett tag så kommer Chatta hem med världens sötaste kissekatt. Han tydde sig till min. Sen resten av kvällen låg han på min "hylla" =) och sov.... Såååååå himla söt. Sulan ska han heta.. =)

Giss om det peppade mig och Marcus till ett hus och ta hem Torsten.... Åååå va jag längtar..... Först så får vi hem Torsten.... Mera plats.... Trädgård.... VÅRAT EGET.... och Marcus kan äntligen få ett garage. Snälla GUD ge oss pengar =).

Idag så står det mina pannbiffar med hemma gjord brunsås och potatis på middagsschemat.... Både jag och Marcus behöver ju matlåda i morgon....

Jag har det skit kallt här igen.... Men nu ska dom sätta in nåt i min fläkt som gör att det inte kommer att dra därifrån. Och sen har jag nåt konstogt i vardagsrummet som dra som bara den... Den ska dom ta bort eller fylla med skum.... Inte vet jag vad dom gör, bara kylan försvinner. Nu är jag trött på detta.... Nu ör det pyjamas, fleecfilt och duntäcke som gäller på natten. Annars så är man kall som en isbit....

Undra om man ska ta på sig pch gå ut och gå en sväng... ?!

Tror det får blli såååå...

Puss så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: syster yster

Usch, ja jag hatar att frysa också! Tur att du har Marcus som kan värma dig! Vilken jäkla tur att Kusin kunde laga bilen och va duktig han är! Han fick bästa betyget av bilprovningen! De trodde det var ett proffs som hade lagat bilen! :) Det är fina betyg det! Tänk vad dyrt det hade blivit om jag hade lämnat den till en verkstad. Det var ju mer att göra på den än han trodde! Att få bilen lagad till en tredjedel av priset på verkstad är ju aldrig fel! TACKAR för det Kusin vitamin! Vi ses på onsdag en kort sväng då jag hämtar bilen! Pöss på dig älskade syster!

2009-02-23 @ 20:43:22
URL: http://smakloken.blogspot.com
Postat av: mamma

fy inte kul när det är kallt, men duhar iaf någon som kan värma dig.....inte alla som har det....Tur att ni har kusin vitamin som är duktig med bilar...Måstes kännas bra....Älskar er alla mina töser.

kram

2009-02-24 @ 14:08:40
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0