Tandlös =(

Fick tid hos tandläkaren idag..... Dom kunde inte rädda min tand, det gick inte att laga. Men han försökte ju iaf.
Vet inte vad som hände med mig. Började skaka som bara den så han fick ta hjälp 2 sköterskor... =) Sen när allt var klart och jag började att lugna mig så börjar jag att storgråta.... Tårarna bara sprutade och jag kunde inte hejda det.
Har aldrig varit med om detta tidigare. Tycke att det var lite läskigt. Men dom sa att det var normalt.

Sen åkte jag vidare till jobbet med ett ansikte som va på snett... Hahaha, gud va jag ser ut. Min mun och vänster sida hänger inte med. =)
Chefen va där när jag kom.... Först så skrattade hon men sen tyckte hon att jag skulle åka hem.... Jag kunde inte prata, det bara rann ur munnen och VÄRLDENS värk hade jag. Så hon fixade in nån annan som jobbade åt mig. Så jag fick åka hem och vila.... Tycker att det var skönt att slippa men jag behöver ju pengarna.... Men nu är det som det är.
Det jobbigaste nu är att jag inte får äta. dricka eller röka.
Jag har ätit 2 bananer och druckit ca 2 dl nyponsoppa idag.... Så jag är ganska sååååå hungrig nu. Men det är bara 50 min kvar tills jag får äta =)

Nu sitter jag här och myser i min soffa. I morgon och på ons så är jag ledig från praktiken. och det är väldigt skönt. Då kanske jag kan få tummen ur och forsätta med mitt specialarbete.

Nu ska jag fundera ut vad jag ska äta, när jag väl får. =)

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: moster

Skönt o bra att du fick tid så fort hos tandläkaren.

Hoppas värken har släppt.

Ha de gott

Älskar dej.

Kram

2009-02-09 @ 18:59:01
Postat av: mormor

Vad skönt att du fick komma till käftis( så sa g-morfar jämt) Hoppas värken har släppt.

älskar dig-

2009-02-09 @ 19:57:26
Postat av: mormor

Vad skönt att du fick komma till käftis( så sa g-morfar jämt) Hoppas värken har släppt.

älskar dig-

2009-02-09 @ 19:59:46
Postat av: mamma

Det var bra att du fick komma så fort.

Hoppas du inte har allt för ont..tänker på dig,.



kram

2009-02-10 @ 18:48:33
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0