Till min Theresa <3

Hon är såååå himla fin och underbar. =)

Hon har skrivit ett helt inlägg bara till/ om mig.
Tack vännen. Har aldrig fått ett sådant brev av någon.

Som hon säger så är det nån slags hat-kärlek mellan oss. Men att det snabbt går över.
Och konstigt nog så händer det bara såna grejer när jag är med dig. =)
Theresa har alltid ställt upp på mig ur och skur. Och det är jag dig evigt tacksam för  =)
Kommer att kännas tomt den dagen hon lämnar Öret.
Men jag ska minsann binda fast henne så att hon inte kommer nånstans =)

Jag tänker att sno hennes inlägg och lägga in det här.... Så alla får se hur underbar hon är =)


den 6 februari 2009

Jag dedikerar detta inlägg till min söta lilla Petra.
Det händer alltid någonting när man är med Petra. Man skrattar alltid och det är nog det som gör att jag tycker om henne så mycket. Visserligen kan det vara jobbigt att skratta så mycket ibland, ni vet när man skrattar så mycket att man inte får luft och jätte ont i magen så man nästan kissar på sig, men det tar jag. Ibland kan jag avsky henne in till döden men det går över lika snabbt igen. Det påminner starkt om mina anti-timmar som jag och Jen kör med, men mina och Jens anti-timmar är nått utöver det vanliga.

Nej nog om Jen och mer om Petra eftersom detta är hennes inlägg. Tänkte börja med att visa två kort. Det är två kort som har gjort mig väldigt lycklig den senaste tiden. Om det är skadeglädje eller om jag kan se det roliga i det hela låter jag vara osagt! (:


Vi var påväg till IKEA för att köpa min säng för en månad sen typ. Vi ser ju inte friska ut nån utav oss men Petra lyckas värkligen. Man ser knappt att det är hon för vanligtvis är hon jätte vacker!


Det här är på kryssning för nån vecka sen. Klockan är ju strax innan två och vi sitter och äter en macka och bricker bärs i hytten. Carro som sitter bredvid, hon fick hjälpa Petra att äta till slut eftersom det inte gick så bra för henne.

Det är snart 2 år sen som jag träffade Petra för första gången. Det var första skoldagen i Örebro. Till en början avskydde jag den där pajasen och ju mer jag pratade med henne desto mer insåg jag att hon var ju inte så tokig som jag trode, det var värre så jag hängde på. Vi har gjort en hel del tokiga saker tillsammans nu. Ett exempel är ju att Petra tattuerat mig på rumpan..


Nej nu saknar jag henne så mycket, jag har inte sett henne på en vecka så nu måste jag ringa eller ta och våldgästa henne.

Jag avslutar detta inlägg med att säga - Du är en jävligt bra kompis du Petra, det vet du va?!
 
Förstår ni hur glad ja vart när jag fick se detta??
Tack Theresa.
Men lite smiska ska hon allt få för att hon har lagt ut dom snyggaste bilderna på mig.... Jag har ju sagt att jag inte orkar med alla som kommer att ringa och stå på kö utanför.... Jag kommer nog att få lämna örebro ett tag framöver....  Jag måste få vara i fred nån gång =) .
Tack för att du är du och för att jag får vara din vän.
Pussa på dig min vän.


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Ja de var mycket fint skrivet..

Ett riktig vän...

kram

2009-02-07 @ 17:03:44
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0